خانه / دانلود / پاورپوینت ساختمان مجلس جمهوری آلمان

پاورپوینت ساختمان مجلس جمهوری آلمان

ساختمان مجلس جمهوری آلمان

ساختمان مجلس جمهوری آلمان شامل ۳۰ اسلاید و قابل ویرایش است. این مطلب توسط تیم تحریریه پروژه ها تهیه و گردآوری شده و کاملا اختصاصی است.

گوشه ای از مطلب:

ساختمان رایشتاگ در طول یک سده دستخوش تحولات زیادی شده و بارها توسط معماران مختلف بازسازی شده است. در نهایت نورمن فاستر این بنا را به عنوان نمادی از دموکراسی در کشور المان باز زنده کرد. در طراحی فاستر دو هدف مهم یعنی شفافیت در تمام بخش های بنا برای تاکید بر مسئله ی دموکراسی و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر مد نظر بود.

این ساختمان هم از لحاظ بصری و هم استعاری ساختمانی باز است از نظر بصری از ان جهت که کاربرد شیشه به ویژه در گنبد عبور دید را در ساختمان سبب می شود. از نظر نمادین نیز از آن جهت که امکان ورود عموم مردم به فضای گنبد بالای تالار نشست نمایندگان وجود دارد و امکان دید افراد از بیرون نمای غربی به داخل بنا وجود دارد و این امر بیانگر این مطلب است که سیاست طراحی ساختمان سیاست باز است.

بسیاری از معماران معتقدند که به جای مصور کردن فضاها در بین دیوارها باید از پانل های شیشه ای استفاده کرد تا شفافیت در فضا به حداکثر برسید این نظریه در گنبدی که فاستر برای رایشتاگ طراحی کرد به حد اعلای خود رسیده است. گنبد رایشتاگ با دستیابی به اهداف متفاوتی که در طرح دنبال می شد یک شاهکار معماری محسوب می شود. این اهداف شامل ایجاد نوعی نماد، بهره گیری از فضای گنبد به عنوان یک فضای تفریحی تامین کننده نور در فضای داخلی مجلس و تامین درصدی از انرژی ساختمان و بهره گیری از آن به عنوان عضوی اصلی در سیستم تهویه ساختمان می باشند.

این فایل شامل:

معرفی

تاریخچه

ایده های طراحی

شرح عملکردی

گنبد

تهویه طبیعی

انرژی

پلان

برش

۷۵۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *