خانه / اخبار سایت / تبریک! پروژه ها SSL دار شد…

تبریک! پروژه ها SSL دار شد…

تبریک! پروژه ها SSL دار شد…

درود بر همراهان گرامی وبسایت پروژه ها

پس از تلاش های مکرر و شبانه روزی تیم مدیریت پروژه ها ، وبسایت پروژه ها | مرجع تخصصی دانلود پروژه و مقالات توانست خود را جز ۱۰ سایت برتر کشور از نظر دارا بودن گواهینامه امنیت بین المللی جای دهد. این گواهینامه کمک می کند تا سرعت و امنیت بسیار بالایی برای بازدید کنندگان سایت فراهم آید.

 

 

توضیحاتی مختصر درباره گواهینامه SSL :

چنانچه در وب سایت خود اطلاعات مهم و یا محرمانه ای را از بازدید کنندگان وب سایت خود دریافت می کنید (مانند مشخصات فردی یا اطلاعات مالی) و یا می خواهید امکان استراق سمع اطلاعات رد و بدل شده بین سایت شما و بازدید کنندگان وجود نداشته باشد سایت شما نیاز به یک گواهینامه SSL خواهد داشت.
SSL یک پروتکل استاندارد برای به رمز درآوردن اطلاعات رد و بدل شده بین وب سایت و بازدید کنندگان است. در این پروتکل کلیه اطلاعات دریافتی از بازدید کننده و ارسالی به وی طبق استانداردها و با کمک کلیدهایی رمز شده و پس از ارسال به مقصد نهایی رمزگشایی می شوند. این پروتکل مناسب وب سایتهایی است که اطلاعاتی را مانند شماره کارت بانکی یا مشخصات فردی کاربران و یا رمزاکانتهای آنها را می گیرند برای استفاده از این پروتکل نیاز به یک IP اختصاصی و یک گواهینامه معتبر و شناخته شده SSL است.

 

بار هم این موفقیت بزرگ را به شما همراهان عزیز و تیم تحریریه پروژه ها تبریک عرض می نماییم. سپاس فراوان

 

پروژه ها | مرجع تخصصی دانلود پروژه و مقاله

درباره ی ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *