خانه / دانلود / پاورپوینت ساختمان اداری ویلیس فیبر و دوماس

پاورپوینت ساختمان اداری ویلیس فیبر و دوماس

ساختمان اداری ویلیس فیبر و دوماس

ساختمان اداری ویلیس فیبر و دوماس به صورت پاورپوینت و شامل ۱۸ اسلاید می باشد که به معرفی کامل این ساختمان از نورمن فاستر پرداخته شده است.

گوشه ای از مطلب:

ساختمان اداری ویلیس فیبر و دوماس در ایپسویچ به صورت نقطه عطفی در توسعه دیدگاه های فاستر در زمینه طراحی فضاهای اداری خودنمایی می کند. بنابراین به نظر می رسد نتایج فاز اول زندگی حرفه ای وی به گونه ای شاعرانه در این ساختمان خلاصه شده است. ساختمانی که با ارزش های خاص خود امروزه به عنوان نمونه ای برجسته از معماری قرن بیستم شناخته می شود.

فرم پلان ساختمان در عین داشتن عمق مفهومی پاسخی به الگوی هسته قدیمی شهر ایپسویچ است. فرمی که با رعایت مقیاس یک شهر تاریخی و تعامل سازنده با الگوی قرن وسطایی خیابان توانسته است در بافت شهر جای گیری مناسبی داشته باشد. این ساختمان کم ارتفاع که تا حدی که زیر زمین جای می گیرد ثابت کرد که همواره امکان احترام به بافت تاریخی شهر در عین بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز وجود دارد. همچنین این راهکار نوعی الگوی تصادفی اکتسابی از محیط به وسیله ی ایجاد جزیره ای مصنوعی است که می تواند همانند شبکه ای گسترش یابد یا به شهر وفادار باشد و به ان احترام بگذارد.

ستون ها و سقف کنویی شکل ساختمان همگی از بتن مصلح ساخته شده اند. ستون های با مقطع دایره در یک شبکه ی مربع شکل شبا ابعاد ۱۴ در ۱۴ متر قرار گرفته اند. همچنین با تغییری در آهنگ پارامترهای این شبکه ردیف دیگری از ستون ها به منظور تامین گردنبند محیطی با فاصله ۷ مت حول محیط پلان ساختمان قرار دارند و با خطوط مرزی سایت هماهنگ شده اند. جزئیات ارایش طرح تحت تاثیر مستقیم محدودیت های ناشی از سیستم های مهندسی الکترونیکی و مکانیکی قرار داشت.

این فایل شامل:

معرفی ساختمان

شرح عملکردی بنا

سازه

جزئیات ساختمان

نقشه های مربوطه

۵۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *