خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو

دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو

دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو

 

دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو

دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو شامل ۳۴ اسلاید با فرمت PPT بوده که به معرفی و زندگینامه زاها حدید و تحلیل و بررسی مرکز علمی فائنو به صورت کامل پرداخته شده است. این فایل معماری قابلیت ویرایش نیز داشته و به صورت تخصصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها ترجمه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

این موزه عملی برای جذب کودکان و نوجوانان به دنیای فیزیک، زیست شناسی و شیمی اختصاص داده شده است. این بنا بخشی از ساختمان‌های فرهنگی است که از دهه ۵۰ برای ایجاد هم افزایی و پیشرفت رسانه شهری در شهر ایجاد شد و هدف آن نجات شهر از بلاتکلیفی صنعتی بود که در آن فرو رفته بود، درست مانند اتفاقی که در مورد موزه گوگنهایم بیلبائو افتاد. این دهکده کوچک ۱۲۰ نفری به مدت نیم قرن برای نشان دادن معماری مشهور خود، سعی می کند بیشتر از شهر فولکس واگن باشد و جاذبه های سنتی مانند پارکینگ اتواستاد و موزه فولکس واگن را به بازدیدکنندگان منحصر به فرد خود ارائه دهد.

این ساختمان حدود ۱۸۰ هزار بازدید کننده در سال دارد و با ۱۲ هزار متر مربع مساحت بزرگترین در نوع خود در آلمان است. این مرکز علمی دارای ۲۵۰ نمایشگاه تعاملی است که بازدیدکنندگان می توانند مواردی مانند تصادف اتومبیل با بدن خود یا نحوه تشکیل سونامی در یک تانک غول پیکر را درک کنند. در یکی از مرکز تعاملی به نام «Cone One»، بازدید کنندگان می‌توانند متوجه شوند، چشم برای دیدن یک تصویر چه مسیری را طی می‌کند و یا جهان با لنزهای رنگی بزرگ چگونه به نظر می‌رسد.

ساختمان یک دارای یک حجم سنگین با لبه‌های تیز است که به نظر می‌رسد روی زمین معلق باشد. شکل ساختمان شبیه به یک قایق ساخته شده از فولاد و شیشه است. خطوط بنا با زاویه بیشتر سینوسی ادامه می‎‌یابند تا دیوارها، سقف و کف بنا بیشتر به هم بپیوندند و حس دگرگونی مداومی را ایجاد کنند.

زمین زیر ساختمان مانند یک منظره مصنوعی عمل می‌کند که یادآور تپه‌ها و دره‌های مواجی است که اطراف میدان را در برگرفته اند. این ساختمان این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا از طریق مسیر سنگفرش وارد بنا شوند. همچنین طبقه پایین ساختمان به میدان اصلی راه دارد. طبقه همکف چشم اندازهای وسیعی از شهر را ارائه می‌کند و باعث می‌شود ساختمان از بین مخروط‌های بتنی، درون شهر ادغام شود.

دانلود پاورپوینت مرکز علمی فائنو شامل:

مقدمه

معرفی شخصی زاها حدید

بیوگرافی زاها حدید

سابقه تدریس زاها حدید

زمینه های فکری معمار

روند طراحی زاها حدید

معرفی پروژه

موقعیت مکانی پروژه

مفهوم و کانسپت پروژه

بررسی فضاهای پروژه

ساختار و مصالح به کار رفته

پلان طبقه همکف

پلان طبقات

نمای جنوبی

نمای شمالی

برش A-A

سایت پلان

 

۷۸۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *