خانه / دانلود / پاورپوینت پردیس سینمایی پارک ملت

پاورپوینت پردیس سینمایی پارک ملت

پاورپوینت پردیس سینمایی پارک ملت

پاورپوینت پردیس سینمایی پارک ملت شامل ۳۵ اسلاید در قالب پاورپوینت می باشد که مناسب برای کسانی است که می خواهد به عنوان نمونه موردی یک سینما را بررسی نمایند .

گوشه ای از مطالب :

پردیس سینمایی پارک ملت که رتبه نخست ساختمان‌های عمومی جایزه معمار ۱۳۸۷ و همچنین عنوان پروژه منتخب در فستیوال ۲۰۰۹ بارسلونا را به خود اختصاص داده است.

این بنا از نظر برخی صاحب نظران یکی از آثار شاخص و قابل اعتنای معماری معاصر ایران در سال‌های اخیر است که از نظر نحوه برخورد معمار آن با مقوله طراحی معماری، می‌تواند به عنوان الگویی کارآمد و راهگشا برای تعریف و ارائه هویتی جدید از معماری ایران، مورد توجه نسل جوان معماری کشور قرار گیرد.

معمار این ساختمان، رضا دانشمیر،دانش‌آموخته دانشگاه علم و صنعت در سال ۱۳۷۰ است که از سال ۱۳۸۳ به همراه همسرش کاترین اسپریدونف، مهندسان مشاور حرکت سیال را تأسیس کرده و در کارهایش همواره بر ارائه آثاری مبتنی بر یک ایده مشخص تأکید ورزیده است.

تصویر ذهنی ما از ساختمان سینما، با توجه به الزامات کارکردی آن، اغلب ،حجمی است صلب، یکنواخت و بدون شفافیت و هرگونه منفذ و روزن است، اما دانشمیر در پردیس سینمایی پارک ملت، با استفاده از یک ایده خلاقانه برای سازمان‌دهی فضا و نیز بهره‌گیری مناسب از تکنولوژی و امکانات نوین، این تصویر ذهنی غالب را با تصویر جدیدی از ساختمان سینما به عنوان یک حجم کاملاً شفاف و پویا جایگزین کرده .مجموعه پروژه حالت معکوس نسبت به بقیه سینماها دارد. سینما ها معمولا از بیرون بسته هستند، شاید بخاطر احاطه شدن در میان ابنیه دیگر، ولی اینجا ما با حجمی شفاف روبرو هستیم.

 

گوشه ای از اسلاید ها:

 

پاورپوینت بررسی معماری سینما گالری ملت تهران

پاورپوینت بررسی معماری سینما گالری ملت تهران

پاورپوینت بررسی معماری سینما گالری ملت تهران

 

این فایل شامل:

معرفی سینما ملت

بررسی سایت پروژه

بررسی مولفه های معماری

نماسازی و اندام بیرونی ساختمان

بررسی سازه بنا

نقشه های کامل مجموعه

تعدادی عکس از فضاهای مختلف مجموعه

۴۰۰۰تومان – خرید

درباره ی amirhossein

مهندس معماری طراحی داخلی و طراح نما

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *