خانه / دانلود / دانلود پروژه پاورپوینت سبک مدرنیسم

دانلود پروژه پاورپوینت سبک مدرنیسم

مدرنیسم

 

سبک مدرنیسم

 

سبک مدرنیسم به صورت پاورپوینت و شامل ۶۶ اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطلب:

با پایان جنگ جهانی و نیاز شدید به ترمیم خرابی های جنگ و تولید انبوه ساختمان ، گرایش به سمت معماری مدرن افزایش یافت . لذا استفاده ازتکنولوژی روز ، مصالح مدرن ، پیش ساختگی ، عملکرد گرایی و دوری ازسبکهای پر زرق و برق تاریخی مورد توجه قرار گرفت . در این دوره معماری مدرن به عنوان تنهاسبک مهم و آوانگارد در غرب مطرح شد و دامنه نفوذ آن به صورت یک سبک جهانی در اقصا نقاط گیتی گسترش یافت. همان طور که پیش تر بیان شد آغاز مدرنیسم را می توان از رئالیسم یا مکتب شیکاگو دانست که به راسیونالیسم (سبک جهانی) و بعد با هاوس و سپس به آن چیزی که ما مدرنیسم می نامیم ختم می شود، که یک دوره پنجاه ساله  را در بر می گیرد.

در عرصه تفکر و اندیشه نیز تغییرات بنیادین در شرف تکوین بود. فرانسیس بیکن (۱۶۲۶-۱۵۶۱ ) فیلسوف و حقوق دان انگلیسی در کتاب های خود روش استنتاج علمی به طرق قیاسی و کبر گرایی را که در روش مدرسی قرون وسطا معمول بود به شدت مورد انتقاد قرار داد. به نظر بیگی تنها به روش مشاهده ای مستقیم یک پدیده و بسط اصولی که این مشاهدات را توضیح می دهد می توان به حقایق جدید دست پیدا کرده بدین ترتیب دکارت خرد باوری و خرد گرایی در جهان نوین را که از پایه های اساسی و دنیایی محسوب می شود پایه گذاری کرد. از دیگر دستاوردهای مهم دکارت ابداع محور مختصات و ریاضی نمودن جهان بود. امانوئل کانت (۱۸۰۴-۱۷۲۴) فیلسوف آلمانی بانی عصر روشنگری در آلمان بود. کانت در جواب (روشنگری چیست؟ ) می نویسد: روشنگری بیرون آمدن از کمینگی و کودکی عقلی و نوید دهنده آزادی است.

این پل دارای ۳۰ متر دهانه و ۱۵ متر ارتفاع بود که در زمان خود دستاورد بزرگی محسوب می ش. ساختمان عظیم قصر بلورین توسط جوزف پاکستن برای این نمایشگاه طراحی گردید. می توان گفت که این ساختمان اولین اثر معماری با مصالح کاملا مدرن یعنی آهن و شیشه بود که اجزاء به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید و در محل نصب شدند، اگر چه پوشش سقف بنا بصورت سنتی یعنی با قوس نیم دایره ایجاد شده بود. مساحت این ساختمان با ۷۱۵۰۰ متر مربع زیر بنا، بزرگترین ساختمان ساخته شده تا آن زمان بود که یکی از جدیدترین بناها در آن زمان برج ایفل توسط گوستاو ایفل، مهندس راه و ساختمان، صراحی و اجرا شد. این برج تمام فولادی به ۳۳۰ متر ارتفاع، بلندترین ساختمان ساخته شده تا آن دوره محسوب می شد. برج ایفل بصورت نمادی از صنعت و تکنولوژی جدید و نویددهنده شکوفایی عصر مدرن بود.

این فایل شامل:

تاریخچه

مفهوم مدرنیسم

مبانی نظری معماری مدرنیسم

پیدایش مدرنیسم

مدرنیته

معماری مدرن

نهضت هنر نو

کلیسای ساگراد فمیلیا

جنبش فوتوریسم

معماری مدرن متعالی

مدرسه باهاوس

کانستراکتیویسم

معماری مدرن متاخر

مشخصات معماری مدرنیسم

اولین ساختمان های مدرن

بررسی مدرنیسم از لحاظ ایدئولوژی و ایده های طراحی

پیشتازان مدرنیسم

لوکوربوزیه

ویلا ساووا

مجموعه اپارتمانی مارسی

کاخ شوراها شوروی

نمازخانه رونشان

شهر چندیگار

میس وندروهه

برج سیگرام

سخنان معماران مدرنیسم

زمان پایان معماری مدرنیسم

۹۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

۲ دیدگاه

  1. من از طریق سایت شما فایل پاورپوینت سبک مدرنیسم که شامل ۶۶ اسلاید بود رو به قیمت ۹ هرار تومن خریداری کردم.این فایل سریع لازم دارم تا آماده ارائه مطالبش در کلاس درس بشم،ولی هر چی منتظر هستم فایل به ایمیل من ارسال نشده.ممنون میشم پیگیری کنید.یا علی ع
    کد پیگیری ۵۸۲۳۳۴۶۳
    ایمیل Arashsaeedi7871@Yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *