خانه / دانلود / پاورپوینت نمونه موردی باغ گیاه شناسی

پاورپوینت نمونه موردی باغ گیاه شناسی

پاورپوینت نمونه موردی باغ گیاه شناسی

پاورپوینت نمونه موردی باغ گیاه شناسی شامل ۳۷ اسلاید و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

باغ ملی گیاه شناسی ولز با سقف گنبدی یکپارچه با سازه قوسی بخش اعظم نور را با جهت گیری جنوبی خود دریافت می کند. این گنبد با وجود داشتن شکلی متقارن از یک طرف در جهت محور مقطع کوچک تر خود کج شده و حدود هفت درجه رو به جنوب متمایل شده است. همچنین گلخانه به منظور جلوگیری از سرما در زمستان از سمت شمال صلب است. ساختمان از سوی شمال در زمین فرو می رود تا از بادهای سرد شمالی محفوظ بماند.

سقف این سازه بصورت پانلهای ساندویچی در جا اجرا می گرددکه جزو پیشرفته ترین متدهای ساختمانی می باشد . این نوع پوشش تشکیل شده است از دو لایه آلومینیومی به ضخامت یک میلیمتر که بین آنها از پشم سنگ پر می شود.فواصل دو لایه توسط نیمرخهای سپری فایبرگلاس حفظ می گردد که کل این مجموعه برروی لاپه های سقف مونتاژ می شود.

جهت همایش ها و گردهمایی ها آمفی تئاتری مجهز به پیشرفته ترین لوازم صوتی و تصویری روز دنیا  در زیرزمین ساختمان میانی میانی اجرا گردیده که گنجایش برابر ۳۱۲ نفر را  دارا می باشد. دیواره ها به صورت آکوسیک طراحی و اجرا و در داخل دیواره ها لوازم صوتی و دریچه های هوارسان جاسازی شده که از دید مسقیم پنهان می باشند نورپردازی در آمفی تئاتر به دو گروه عمومی و نورپردازی حرفه ای سن آمفی طراحی و اجرا گردیده است.

این فایل شامل:

باغ گیاه شناسی Gelasnevin در ایرلند

معرفی

امکانات

باغ ملی گیاه شناسی کانبرا

باغ ملی گیاه شناسی ولز

معرفی

سازه

هندسه طرح

جزئیات

انرژی

 نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران

معرفی

نقشه دسترسی

سایت پلان

پوشش سقف

دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان

سیستم سازه ای

آمفی تئاتر

پرسپکتیوها

۹۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *