خانه / دانلود / دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

 

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی شامل طراحی اتوکد کامل این نمایشگاه بوده که مناسب جهت ارائه در درس طراحی معماری است و از جمله پروژه هایی است که قابلیت ویرایش را داشته و می توانید به عنوان پروژه نهایی از آن استفاده نمایید. قابل ذکر است این فایل معماری توسط تیم معماری پروژه ها طراحی شده است و کاملا اختصاصی است. ایده طراحی به کار گرفته شده در این طراحی مدار هیبریدی است که جزو تکنولوژی های مطرح در جهان است.

گوشه ای از توضیحات:

نمایشگاه جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با کنش‌های سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو می‌شوند. نمایشگاه جایگاه شناساندن یک ایده نوین یا جای داد و ستد اطلاعات، نوآوریها، نوآفرینی‌ها و اختراع هاست.

تاریخ نمایشگاه‌ها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌است. فنیقی ها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاه‌ها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقی‌ها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمین‌های دیگر می‌برند و در آنجا به نمایش می‌گذاشتند. با دگرگونی‌های دوران نوزایی و انقلاب صنعتی نیز رفته رفته نمایشگاه‌ها بهتر و بهتر برگزار شدند و به گونه رویدادهای فصلی، محلی، منطقه‌ای و جهانی خودنمایی کرد.

در سال ۱۸۳۰ نمایشگاه جهانی در شهر پاریس برگزار شد که از کشورهای مختلف چهار گوشه جهان در آن شرکت کردند و در این نمایشگاه مهندس ایفل باپرچ (برج ایفل) را در میانه نمایشگاه برای نمایش قدرت و پیشرفت صنعتی فرانسه به جهانیان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۹ میلادی در شهر سیدنی استرالیا و در سال ۱۸۸۰ میلادی در شهر ملبورن نمایشگاه جهانی برپا شد. در آن زمان از عمر شهر ملبورن فقط پنجاه سال گذشته بود. از این دو نمایشگاه ۴ میلیون نفر دیدن کردند که برای کشور جوانی مانند استرالیا رقمی بسیار موفقیت‌آمیز بود. در سال‌های دیگر نمایشگاه‌های متعدد دیگری نیز بر پا شدند که از جمله آنان می‌توان به نمایشگاه جهانی در کشور آمریکا، انگلیس، ژاپن و غیره اشاره کرد.

 

دانلود مطالعات نمایشگاه علم و تکنولوژی

 

تصاویری از پلان ها:

 

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

 

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی

 

دانلود پلان نمایشگاه علم و تکنولوژی شامل:

  • پلان طبقه اول

  • پلان طبقه اول

  • طراحی نمای جنوبی و شمالی

  • طراحی دو برش

  • دتایل های معماری سقف ساندویچ پانل

  • دتایل های معماری نمای اسپایدار

  • سایت پلان

۸۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *