خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت معماری چین

دانلود پاورپوینت معماری چین

دانلود پاورپوینت معماری چین

دانلود پاورپوینت معماری چین به صورت پاورپوینت و شامل ۴۴ اسلاید می باشد و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

بر خلاف بسیاری نظرات که معتقدند چینی ها بناهای بزرگ در مقیاس آثار معماری بین النهرین مصر نساختند چنین نیست. چینیان مردمی سخت کوش بودند و اینکه آثار معماری آنها گاه به علت استفاده از مصالح کم دوام از بین رفته اند.ولی آثار باقیمانده گویای این حقیقت است که آثار چینی در حد معماری های مصر.بین النهرین و ایران باستان است. در معماری هر کشوری پرستشگاه ها از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردارند. سرزمین پهناور و باستانی چین با داشتن آیین های مختلف دارای معابد در خور توجهی است .معابد بودائیان،کنفوسیوس و لائودیسه به جای مانده است.از دیدگاه معمارانه تفاوت زیادی میان این ۳ نوع معابد وجود ندارد. تقارن نسبت به محور میانی و چیدمان ساختمان ها در اطراف حیاط در هر ۳ گونه از معابد دیده میشود.

در محوطه بسیار وسیع معبد آسمان حدود ۱۰۰۰۰۰ درخت وجود دارد و معبد در وسط این محوطه قرار دارد. امپراطور ۳ بار در سال در اولین روز بهار، در طولانی ترین شب سال و روز تولدش برای نیایش و درخواست برکت کشاورزی به این معبد می آمده و دعا می کرده است. این معبد اولین معبدی است که در پکن ساخته شده و کل بنای آن از چوب است و طبق معمول تمامی معابد چینی هیچ میخی درساختش به کار نرفته است. پس از سرنگون ساختن سلسله مغولان امپراطوری مینگ ناچار به ساخت دیوار تازه ای بودند. چرا که دیوار کهن ویران شده بود.آنان ۵۶۵۰ کیلومتر از دیوار را بر پا کردند و ۲۵۰۰۰ برج نگهبانی و ۱۵۰۰۰ استحکامات جدید به آن افزودند.

دانلود پاورپوینت معماری چین شامل:

موقعیت جغرافیایی

سابقه تاریخی

آیین چین باستان

معماری چین

خانه چینی

معابد چینی

تحلیل نمونه معبد چینی

معابد کنفوسیوسی

معبد کنفوسیوس

معبد کنفو سیوس

معبد آسمان

پاگودا

پاگودا یشمی

دیوار چین

علل ساخت دیوار چین

تجدید بنای دیوار چین

سبک های معماری چینی شمالی و جنوبی

تفاوت عمده میان این دو سبک

سبک شمالی

شهر ممنوعه

منابع

تصویری از اسلایدها:

دانلود پاورپوینت معماری چین

۵۴۰۰تومان – خرید

درباره ی رضایی

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *