خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی

دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی

دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی

 

دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی

دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی شامل ۳۰ اسلاید با فرمت پاورپوینت بوده که به معرفی و بررسی انواع قرارداد در پروژه های بزرگ نیز پرداخته است. این فایل آماده ارائه بوده و قابلیت ویرایش نیز دارد.

گوشه ای از توضیحات:

تامین اعتبار مورد نیاز طرح های بزرگ ملی بسترسازی برای جذب سرمایه های تامین داخلی و خارجی و همچنین سبک سازی تعهدات دولتی در سرمایه گذاری طرح های بزرگ سبب گردیده است تا با توجه به نوع و شیوه ی تامین اعتبار طرح ها و پروژه های بزرگ، قراردادهای نوین مهندسی با اشکال مختلف در کشورها و از جمله کشور ایران تعریف و رسمیت بین المللی بیابد. در این قسمت چند نمونه از این قراردادها که بیشتر مطرح می باشند مختصرا توضیح داده می شود.

بنابراین بی.تو.تی در واقع یک روش مستقل قراردادهای اجرایی نیست بلکه روشی برای تامین مالی پروژه است. در یک پروژه بی.او.تی مدت زمان بهره برداری بین تکمیل پروژه و انتقال آن، این فرصت را برای کارفرما فراهم می‌آورد که کیفیت و کمیت تولیدات کارخانه را تعریف کند. پیمانکار باید قبل از انتقال تسهیلات لازم را جهت آموزش عوامل کارفرما تامین نماید. یک پروژه بی.او.تی در عمل به سادگی تعریفی که می شود نیست، با این حال محبوبیت افزاینده این تیپ پروژه ها به دلیل کمبود منابع سرمایه ای دولتی و ناشی از این طرز تفکر است که بخش خصوصی مدیریت بهینه تری خواهد نمود.

قراردادهای تامین مالی معمولا از منابع بین المللی (لازم به ذکر می باشد که ممکن است تامین مالی از منابع داخلی نیز تامین گردد که به فاینانس داخلی معروف می باشد.) ما بین ارائه کننده ی تسهیلات و استفاده کننده از تسهیلات پس از انجام مذاکرات لازم و قبول مفاد آن از سوی طرفین منعقد می گردد و به طور کلی شامل مفادی است که حقوق، مسئولیت ها و تعهدات طرفین را به طور شفاف معین می سازد.

قراردادهای فاینانس در منابع نفتی بدین مفهوم است که یک بانک یا موسسه تجاری خارجی وامی را به منظور عملیات معینی به کشور صاحب مخزن نفتی می پردازد و در واقع کنترلی روی نوع هزینه کردن آن ندارد و تعهدی هم برای به ثمر نشستن طرح نخواهد داشت بلکه در سررسید پول هایش اصل و رفع آن را از دولت یا بانک تضمین کننده ی قرارداد دریافت می نماید.

دانلود پاورپوینت قراردادهای نوین مهندسی شامل:

  • مقدمه

  • روش ساخت-بهره برداری-انتقال (بی.او.تی) طراحی، ساخت، تامین مالی و بهره برداری

  • قرارداد احداث، تملک، بهره برداری (بی.او.او)

  • قرارداد ساخت، تملک، بهره برداری، انتقال (بی.او.او.تی)

  • قرارداد احداث، انتقال، بهره برداری (بی.تی.او)

  • قرارداد احداث، اجاره، انتقال (بی.ال.تی)

  • قرارداد بیع متقابل

  • قراردادهای تامین مالی (فاینانس)

۶۲۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *