خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت بررسی رفتار مهاجرت در لاک پشت های دریایی

دانلود پاورپوینت بررسی رفتار مهاجرت در لاک پشت های دریایی

بررسی رفتارمهاجرت در لاک پشت های دریایی

بررسی رفتار مهاجرت در لاک پشت های دریایی

بررسی رفتار مهاجرت در لاک پشت های دریایی به صورت فایلpptx بوده و شامل ۲۹ اسلاید مصور و قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

لاک پشت های دریایی شاخصی مناسب جهت ارزیابی تاثیر تغییرات اقلیمی بر روی زیستگاه های دریایی و ساحلی هستند،چرا؟ زیرامحدوده وسیعی از زیستگاه های دریایی و ساحلی دنیا را به خود اختصاص داده اند. به طور کلی ۵ خانواده ،۶ جنس و۸ گونه ازآنها در آبهای سطح جهان مشاهده شده که۵گونه آن در آبهای خلیج فارس و دریای عمان یافت شده است. گفته می شود طول عمر آنها در حدود۸۰سال است.

پس از رسیدن به مقصد در شب با این ترجیح که ماه کامل نباشد اعماق اقیانوس را ترک کرده و به ساحل رفته تا مکان مناسبی برای تخم گذاری پیدا کند. سپس با باله ها گودالی حفر کرده وبدن و صورتش رابا شن پوشانده و یکی یکی تخم ها را رها می کند . ماده ها در هر تخمریزی حدود۱۰۰تخم با اندازه ی مشابه توپ پینگ پنگ (تخم های لاک پشت چرمی بزرگتر است) رها می کنند.

دانشمندان نتوانسته اند رفتار لاک پشت را در این دوره شناسایی کنند برای همین به آن lost years یا سال های گمشده می گویند .با نزدیکی به سن بلوغ آنها به آبهای ساحلی برای تغذیه رفته و با فصل تولید مثل دوباره چرخه  تکرار می شود .

این شنا منبع قوی است که نه تنها به حرکت نوزاد بلکه به صرف انرژی برای هدف محیطی هم کمک می کند. مهاجرت به دریا اغلب پاسخی به نشانه های بیرونی است .

 نوزادان احتمال کمی برای زنده ماندن داشته و شکارچیان بسیاری دارند زیرا به شدت آسیب پذیرند.اندازه آنها کوچک، شنای ضعیف و ظرفیت شیرجه کم داشته و دفاعشان محدود است. یک استراتژی که در برخی لاک پشت ها و حیوانات دیگر مشاهده شده اینست که به گونه ای تقلید می کنند گویی مرده اند. آنها با ورم کردن و باد کردن بدن از آب به خشکی می روند.

 

این فایل شامل :

 

مقذمه

لاک پشت دریایی در ایران

انواع مهاجرت در لاک پشت های دریایی

چرخه زندگی لاکپشت ها

مهاجرت لاک پشت های دریایی ناشی از پاسخ به عوامل درونی و بیرونی

مغناطیس زمین

چرا نوزاد لاک پشت در رفتار مهاجرت متفاوت است؟

و منابع است.

۴۱۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *