خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت اقدامات حفاظت و مدیریت ذخایر آبزیان

دانلود پاورپوینت اقدامات حفاظت و مدیریت ذخایر آبزیان

دانلود پاورپوینت اقدامات ملل متحد در راستای حفاظت و مدیریت ذخایر آبزیان

اقدامات ملل متحد در راستای حفاظت و مدیریت ذخایر آبزیان

پاورپوینت اقدامات ملل متحد در راستای حفاظت و مدیریت ذخایر آبزیان به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب :

باگسترش آگاهی وتحولات شگرف پس ازجنگ جهانی دوم این باورتاریخی جای خودرابه این حقیقت دادکه گرچه ذخایرآبزی تجدیدشونده هستند لیکن میزان آن نامحدودنیست وچنانچه بخواهیم نقش آن را در تغذیه ورشداقتصادی و رفاهی جمعیت روزافزون جهان همچنان پایدارنگاه داریم می بایست مدیریت مناسبی برای حفاظت ازاین ذخایرطراحی واعمال نماییم.

۷۰%ذخایر طبیعی آبزیان جهان یا به طور کامل بهره برداری شده و یا مورد بهره برداری بیش ازحد قرارگرفته و یا کاملا تهی شده و یا به سختی و کندی درحال بازسازی هستند.

نتیجه عملی این تحولات صید بیش ازحد و بی رویه ای است که به منظوراستهلاک هرچه سریعترسرمایه گذاریها انجام می شود و نسل برخی از ماهیان به ویِژه ماهیان دوکاشانه ای و مهاجربزرگ را به صورت جدی به مخاطره می اندازد.

درطول سومین کنفرانس حقوق دریاهادولتهایی که درنزدیکی سواحلشان منابع زنده غنی یافت می شودبراین باوربودندکه تنهاراه برای جلوگیری از صید بی رویه توسط ناوگانهای بزرگ صیادی و جلوگیری از ضایع شدن این منابع گسترش حوزه صلاحیت دولت ساحلی درآبهای مجاوراست.

دولت صاحب بندر باید اقدامات لازم را به منظور تضمین اجرای موثر مقررات صید اتخاذ نماید. بدین منظور مقامات بندری می توانند اسناد و مدارک کشتیهای ماهیگیری ، ابزار و ادوات صید مورد استفاده و نیز ماهیان صید شده را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که ثابت شود صید بی رویه یا غیر مجاز بوده از تخلیه محموله کشتی جلوگیری نمایند.

 

عناوین و موضوعات این فایل :

 

مقدمه

بر اساس اطلاعات سازمان فائو

بعد از جنگ جهانی دوم

تدوین کنوانسیون در زمینه حقوق دریاها

 صید بی رویه ماهیان دو کاشانه ای و مهاجر

تقسیم بندی حقوق بین الملل ماهیگیری دریایی

موافقتنامه ۱۹۹۵ حفاظت و مدیریت ذخایرماهیان دوکاشانه ای و مهاجر

سابقه و علل برپایی کنفرانس

حل مشکلات جهانی

مسئولیت دولت صاحب پرچم

 اختیارات دولت ساحلی

تمهیدات دولت صاحب بندر

نتیجه

و منابع است.

۲۹۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *