خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت مدیریت آب در شیلات

دانلود پاورپوینت مدیریت آب در شیلات

پاورپوینت مدیریت آب در شیلات

پاورپوینت مدیریت آب در شیلات

پاورپوینت مدیریت آب در شیلات به صورت فایل pptx بوده و شامل ۱۷ اسلاید مصور قابل ویرایش می باشد.

 

گوشه ای از مطلب :

 

*  تمایز این پدیده با سایر بلایای طبیعی در این است که خشکسالی به تدریج و در دوره زمانی طولانی عمل می کند و ممکن است آثار آن پس از چند سال ظاهر شود .از این رو آن را پدیده و بلیه ای خزنده می دانند . همچنین خشکسالی کمتر به خسارات ساختاری منجر می شود که کمک رسانی در هنگام وقوع این پدیده پیچیده تر ومشکل تراست.  * از دسترس خارج شدن بخش اعظمی از تولیدات آبزی پروری برای مصارف انسانی و به طبع آن استفاده از اشکال مختلف دیگر آبزیان مثل آبزیان منجمد وارداتی و صید شده از دریاها و اقیانوس ها که خود می تواند باعث افزایش قیمت این نوع از آبزیان برای مصرف کننده گردد.

*  ماده ۲۱- آب بها یا حق النظاره و حق اشتراک برای استفاده از منابع آبی کشور که تحت نظارت و مدیریت وزارت نیرو هستند به شرح زیر محاسبه و توسط دارنده پروانه به وزارت نیرو پرداخت می شود .   * باید به این امر توجه نمود که هر برنامه ای که همگام با بهره برداری از آب و مشکلات فراروی آن تنظیم نگردد،آن برنامه با چالش های جدی مواجه خواهد شد. بر این اساس برای همه جهانیان محرز شده است که حرکت جامعه بشری بر اساس توسعه پایدار، تنها راه تداوم حیات روی کره زمین است. لذا برای تحقق این امر، باید برای رسیدن به توسعه پایدار به محدودیت منابع طبیعی که از جمله محورهای اصلی آن محدودیت منابع آب ایران است توجهی جدی صورت گیرد.

 

این فایل شامل :

 

مدیرت شیلاتی

مقدمه

چالش های فراروی مدیریت پایدار منابع آب ایران

مدیریت خشکسالی

خشکسالی

مدیریت موجود در ایران

اثرات خشکسالی در بخش آبزی پروری

راهکارهای کوتاه مدت مدیریت بحران آب و کاهش اثر خشکسالی بر آبزی پروری

قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران

فصل پنجم  :تکثیر و پرورش آبزیان

پرورش ماهیان گرمابی

پرورش ماهیان سردابی

و نتیجه است.

 

*** قسمت گوشه ای از مطلب ، صرفا قسمت هایی از فایل پاورپوینت مدیریت آب در شیلات است که به صورت تصادفی انتخاب شده است و قطعا فایل اصلی تفاسیر و توضیحاتی جامع تر دارد. بخش هایی که با * شروع می شوند با قسمت هایی قبل و بعد خود تفاوت دارند و ممکن است از یک موضوع و صفحه نباشند.

 

۳۵۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *