خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی

دانلود پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی

پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی

پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی

پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی به صورت فایل pptx بوده و شامل ۱۸ اسلاید مصور و جدول دار قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

*  آرد سویا  (SM) به خاطر محتوای پروتئین بالا،اسید آمینه نسبتا متعادل و قیمت مناسب جایگزین خوبی است .استفاده ازآرد سویا و پنبه در تغذیه چندین گونه از ماهیان گوشتخوار و گیاه خوار مورد بررسی قرار گرفته است : فیل ماهی، ماهی قزل آلا، گربه ماهی کانال ،تیلاپیا.   *  جزء ماهیان زینتی بوده،گونه ای گوشتخوار و به بیماریها بسیار مقاوم و گوشت آنها دارای ارزش غذایی بالایی است . دارای دهان بزرگ و دمای مناسب زندگی حدود ۲۸-۲۴ درجه سانتیگراد.

*  در آزمایش ۱، ۶ نوع رژیم غذایی با مواد گیاهی سویا و پنبه به میزان۵۰،۴۰،۳۰،۲۰،۱۰،۰درصد تدارک داده شد؛ جیره ها با آمینو اسیدهای لیزین ومتیونین برای هضم پذیری بهتر ترکیب شدند .  *  طوطی ماهی جوان ازیک هچری به آزمایشگاه انتقال داده شدوبه مدت دوهفته برای سازش با شرایط آزمایش  بارژیم غذایی تجاری تغذیه شد.

*  درآزمایش۲،پس از دوهفته طوطی ماهی باوزن اولیه۵۵±۰٫۵ gدرهرتانک با۲۰ماهی توزیع شدندودوباردرروز(۹صبح و۱۷عصر) باپنج رژیم غذایی به مدت۲هفته تغذیه شدند و برای آنالیز پارامترهای خونی و gossypolکبد همانندآزمایش۱صورت گرفت .  * غلظت gossypol کل کبد ماهی تغذیه شده بارژیم غذایی حاوی تخم پنبه از۲٫۹به  μg/g7.3(از  CS20تا   (CS50تغییریافت به جزدر CS10.

 

این فایل شامل :

 

مقدمه

مشکلات استفاده از جیره های گیاهی

معرفی گونه طوطی ماهی

روش کار

جداول

جمع آوری نمونه و آزمایشات تغذیه

نتایج

و منابع است.

 

 

*** قسمت گوشه ای از مطلب ، صرفا قسمت هایی از فایل پاورپوینت جایگزینی آرد ماهی با آرد تخم پنبه ، آرد سویا و مکمل آهن و فیتاز در جیره طوطی ماهی است که به صورت تصادفی انتخاب شده است و قطعا فایل اصلی تفاسیر و توضیحاتی جامع تر دارد. بخش هایی که با * شروع می شوند با قسمت هایی قبل و بعد خود تفاوت دارند و ممکن است از یک موضوع و صفحه نباشند.

۴۱۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *