خانه / دانلود / پاورپوینت قوانین و مدیریت تالاب ها

پاورپوینت قوانین و مدیریت تالاب ها

پاورپوینت قوانین و مدیریت تالاب ها

پاورپوینت قوانین و مدیریت تالاب ها شامل ۲۴ اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطلب:

بر خلاف رشد وآگاهی مردم وکشورها نسبت به اهمیت محیط های طبیعی به ویژه تالابها هنوز درک واقعی از کارکرد واهمیت این زیستگاههای حیاتی و متنوع بسیارپایین است. در تمام طول تاریخ،تالابها به عنوان اراضی نامناسب،بد،بی فایده،مضر،بستری برای زندگی وحوش و مامنی برای حشرات ناقل بیماریها شناخته می شدند. در واقع می توان تالابها را ازجمله نظام های حیات بخشی به حساب آورد که مطلقا جایگزین ندارند. تالابها مفید ترین ودرعین حال بدبیارترین اکو سیستم های طبیعت بشمار می آیند. هیچ یک ازاکوسیستمهای جهان به اندازه تالابها صدمات ناشی از کوته اندیشی بشروتمایلات خودخواهانه انسان محوری را تجربه نکرده اند.

در کنفرانسی به ابتکار آقای اسکندر فیروز و در رامسر در تاریخ دوم فوریه ۱۹۷۱ متن کنوانسیون رامسر مورد موافقت قرار گرفت و روز بعد به امضای نمایندگان ۱۸ کشور رسید. کنوانسیون به محض دریافت هفتمین سند تصویب توسط یونسکو (امین معاهده) که از سوی دولت یونان تسلیم گشت اجرایی گردید. طرف‌های معاهده در این کنوانسیون موظفند که تالاب‌های حائز اهمیت سرزمین خود را تعیین نمایند، نقشه‌های اصلاحی تالاب‌ها را به نحوی تنظیم و اجرا کنند که حفظ و حراست و بهره‌برداری صحیح از آنها را در سرزمین خود تسهیل نمایند، با اعمال مدیریت صحیح کوشش کنند تعداد پرندگان آبزی در تالاب‌های مربوطه را افزایش دهند و تمهیدات لازم برای حفاظت تالاب‌ها و پرندگان آبزی در منطقه تالاب‌ها فراهم سازند.

این فایل شامل:

مقدمه

ارزش تالاب ها

انواع طبقه بندی تالاب ها

طبقه بندی دوگان

تیپ های کلی تالاب ها

فواید و کارکردهای تالاب ها

تاریخچه کنوانسیون رامسر

تصویب کنوانسیون

دلایل نامگذاری و تعیین مقر کنوانسیون

اهداف کنوانسیون

مفهوم استفاده معقول از تالاب ها

تالاب های رامسر کدامند

مکانیسم های اجرای کنوانسیون ها

آخرین دوره برگزاری کنوانسیون

تالاب های ایران

عوامل تخریب تالاب ها

منابع

۳۴۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

۲ دیدگاه

  1. لطفاً لینک پاورپینت تالاب رو بفرستید چون پولش پرداخت شده

    • سلام. لطفا ایمیلی که باهاش خرید کردید رو به شماره ۰۹۳۵۵۳۰۰۵۴۷ پیامک کنید. با ایمیلی که در اینجا ارسال کردید خریدی انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *