خانه / دانلود / پاورپوینت مجتمع مسکونی جلفای اصفهان

پاورپوینت مجتمع مسکونی جلفای اصفهان

پاورپوینت مجتمع مسکونی جلفای اصفهان

پاورپوینت مجتمع مسکونی جلفای اصفهان شامل ۲۹ اسلاید و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

مجتمع مسکونی جلفا توسط معمار بزرگ علی اکبر صارمی طراحی شده که در این پروژه به بررسی کامل این طرح پرداخته می شود. وجود دید از میدان جلفا به سمت کلیسای مریم یکی از کلیدی ترین فاکتورهای شکل دهنده ایده حجمی طراح بوده است که با ایجاد یک برش با صفحه ای از امتداد میدان جلفا به سمت کلیسای مریم که در سمت شرق قرار گرفته و ایجاد دید مناسب به سمت کلیسا حجم نهایی را ایجاد نموده است.

استفاده از کل سایت در جهت طراحی و همچنین استفاده از فضای پشت بام در جهت دسترسی ها ، باعث پراکندگی یکنواخت جمعیت در کل سایت گشته است. همچنین رعایت تناسب بین توده و فضا و همچنین ایجاد ساختاری منطبق با هویت بافت شهری  حجم مورد نظر از نظر تناسب با فضاهای پیرامونی خود هماهنگی خاصی دارد ، ارتفاع بنا و شکل حجمی طراحی شده با فضای محله ای که در آن قرار گرفته نسبتا مطابقت دارد.

پس از عبور از درب ورودی با سه مسیر برخورد میکنیم که دو تا از مسیرها به سمت راه پله و آسانسور به منظور ارتباط با طبقات و مسیر دیگر به سمت حیاط مرکزی اشاره دارد همجنین در کنار هر دستگاه راه پله دو مکان ملاقات در نظر گرفته شده تا در موارد نیاز از آنها استفاده شود.

این فایل شامل:

تحلیل سایت

محل قرار گیری سایت

شکل گیری کانسپت طرح

ویژگی های خاص طرح

تحلیل و بررسی کامل پلان ها

نماها و برش ها

۱۷۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *