خانه / دانلود / پاورپوینت تحلیل و بررسی مهد کودک ال کاراکول

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهد کودک ال کاراکول

مهد کودک ال کاراکول

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهد کودک ال کاراکول

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهد کودک ال کاراکول شامل ۱۶ اسلاید با فرمت پاورپوینت بوده که به بررسی و تحلیل این بنای معماری پرداخته شده است. این فایل معماری به صورت اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها ترجمه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

ایده پروپوزال این مهدکودک ایده اصلی زندگی شهری در این ناحیه بود. ساختمان بنا به عنوان اولین ارتباط کودک با جامعه است که روند شکل گیری و توسعه کودک در آن آغاز می‌شود. از این منظر، این پروژه محله کوچکی را تشکیل می‌دهد که شامل عناصر اصلی تشکیل دهنده یک شهر، یعنی خانه‌ها، خیابان‌ها و پارک بازی است که در طراحی معماری عناصر کلیدی هستند.

با توجه به مشخصات پروژه، مهد کودک ال کارکول مکانی سرگرم کننده است که کودکان با هر سنی می‌توانند در فضای جامع با هم تعامل داشته باشند و یاد بگیرند. و سرانجام یک فضای خصوصی‌تر، که زمین بازی است. این بخش به عنوان یک فعالیت فوق برنامه است که کودکان در آن با توجه به سطح دانش دسته بندی می‌شوند.

 

همچنین بخوانید:

دانلود مطالعات مهدکودک

 

برای حل حوادث خورشیدی نماهایی با عایق حرارتی و صوتی در نظر گرفته شد که به شکل ورق‌ها و پرده‌های سوراخ شده کوچک بودند که اجازه عبور نور طبیعی و جریان هوا را به صورت کنترل شده می‌دهند. میزان بسته بودن این عایق‌ها نیز با چند دهانه نسبت به فضای داخلی پروژه قابل تنظیم است تا ارتباط مستقیمی با فضای بیرون داشته باشد.

ساختمان‌های کلاس درس با دنباله‌ای از یک عنصر مدولار ساده شده ساخته شده که نمای آن دارای عناصر معماری باشد. با توجه به سادگی این اشکال، دهانه‌هایی که از نما بیرون زده و یکنواختی بنا را از بین میبرد، این عناصر انتخاب شده اند تا سادگی بنا را حفظ کنند. هر یک از این عناصر با استفاده از رنگ‌های مختلف تقویت می‌شوند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهد کودک ال کاراکول شامل:

  • معرفی مهد کودک ال کاراکول

  • نمای کلی رفت و آمد

  • پر و خالی بودن فضاها

  • سیستم سازمانی پروژه

  • پلان طبقه همکف

  • پلان طبقه اول

  • نمای جنوبی و شمالی

  • برش A-A و برش B-B

۵۲۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *