خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت شهر لیسبون

دانلود پاورپوینت شهر لیسبون

دانلود پاورپوینت شهر لیسبون

دانلود پاورپوینت شهر لیسبون به صورت پاورپوینت و شامل۳۰ اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطلب:

لیسبونبه پرتغالی: پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور پرتغال و نیز مرکز ناحیهٔ لیسبون است. این شهر که شهری مدرن و مبتنی بر اصول شهرسازی محسوب می‌شود، وسعت بسیاری داشته و حدود ۳٬۳۴۰٬۰۰۰ نفر ساکن آن هستند که از این تعداد ۵۶۴٬۴۷۷ نفر در مرکز شهر و حدود ۲٬۸۰۰٬۰۰۰ نفر در پیرامون آن ساکن شده‌اند. امروزه لیسبون از لحاظ مختلف اهمیت فراوانی یافته و به‌عنوان دومین قطب اقتصادی در شبه‌جزیرهٔ ایبری پس از مادرید مطرح می‌شود. این شهر بیش‌ترین ثروت کشور پرتغال را در خود ذخیره کرده و از شهرهای مهم اتحادیهٔ اروپا محسوب می‌شود؛ به‌طوری که ۴۵ درصد از کل تولیدات کشور به این ناحیه اختصاص دارد.

در آغاز سده نوزدهم آتش جنگ سراسر اروپا را فراگرفت. در ۱۸۰۷ م نیروهای فرانسه از مرزهای پرتغال عبور کرده مقاومت مردم این سرزمین را در هم شکستند و به لیسبون هجوم آوردند. در مدت اشغال پرتغال به دست فرانسوی‌ها پایتخت به برزیل انتقال یافت. پس از شکست ناپلئون، خاندان سلطنتی و دولت به لیسبون بازگشت. برزیل هم استقلال یافت. پرتغال در سده نوزدهم غالباً دچار بی‌ثباتی سیاسی بود.

مانند شمار زیادی از پایتخت‌های اروپایی، لیسبون نیز در تمامی فصول زیباست. اما در ادامه در مورد هر فصل در این شهر زیبا توضیحاتی می‌دهیم تا شما بنا به سلیقه‌ی خودتان یک فصل را انتخاب کنید: بهار و تابستان دو فصل ایده‌آل برای بازدید از این شهر زیبا هستند. اما بازهم به سلیقه‌ی خود شما بستگی دارد. بهار در اینجا به گونه‌ای است که شما شاهد مناظر سرسبز و طبیعی بی نظیری خواهید بود و با داشتن دمایی در حدود ۱۷ درجه واقعا یک مکان فوق العاده برای تعطیلات بهاری خواهد بود .

این فایل شامل:

مقدمه

جغرافیا

مناطق برجسته لیسبون

خیابان آگوستا

قلعه سنت جورج

قلعه سنت جورج

عمارت بلم

قطار برقی بندی

بایروو آلتو

آموزش و پرورش

جمعیت

اقتصاد

مردم

تقسیمات کشوری

روزگار معاصر

روزگار دریانوردی

سیاست

مکان های تاریخی شهرلیسبون

مکان های تفریحی

منابع

۵۰۰۰تومان – خرید

درباره ی رضایی

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *