خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لارو کوبیا از گونه ماهیان دریایی

دانلود پاورپوینت کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لارو کوبیا از گونه ماهیان دریایی

پاورپوینت مروری بر کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لاروکوبیا از گونه ماهیان دریایی آب های گرم

پاورپوینت مروری بر کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لاروکوبیا از گونه ماهیان دریایی آب های گرم

پاورپوینت مروری بر کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لاروکوبیا از گونه ماهیان دریایی آب های گرم به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۴ اسلاید مصور قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب:

 

* محدودیت در تولید کوبیا به ویژه محدودیت در تولید بچه ماهیان به ازای هر واحد حجم وجود دارد.  * کوبیا به طور گسترده ای در اقیانوس های نواحی گرمسیری.نیمه گرمسیری در آبهای گرم پراکنده شده است.  * در تانک های l 1000 با دمای ۲۵-۲۶ c در UTMSI لارو کوبیا از ۰٫۳۵ cm (0.08mg ) در روز اول بعد هچ شدن به ۴-۵cm  (۲۶۰mg) در ۳۰ روز بعد هچ شدن رسید.البته با SGR 27%

* غذای زنده به وسیله غنی سازی های تجاری که در دسترس هستند مثل Algamac 2000 غنی سازی میشود.  * پروتکل تولید و پرورش لاروها به گونه ای تنظیم شد که بیش از دو برابرگذشته ماهی انگشت قد به ازای واحد حجم تولید شود.  * حتی گزارش شده که سطح بالای ARA در غذای زنده بقا و زنده مانی در لارو seabream  هم بهبود میبخشد. آرتمیای غنی شده با Aquagrow یا Algamac سطح ARA و DHA در آرتمیا افزایش میدهد.

* لاروهای کوبیا (بعد از یک روز که از تخم درآمدند) که در شوری ۲۸gr/L   رهاسازی شدند در شوری ۲۸±<1 gr/L در حالی که لاروهای دو روزه در ۲gr/L زیر شوری که رها سازی شده اند شناور میمانند.

 

تکثیر و پرورش لارو کوبیا شامل :

 

چکیده

مقدمه

محدودیت های پرورش لارو کوبیا

تولید تخم

پرورش لارو

تغذیه و رژیم غذایی

محدوده قابل تحمل شوری

آینده ی تحقیق و توسعه ی Cobia

و اهداف در دست توسعه جهت گسترش تولید کوبیا است.

 

 

*** قسمت گوشه ای از مطلب ، صرفا قسمت هایی از فایل پاورپوینت مروری بر کاربرد بیوتکنولوژی در پرورش لاروکوبیا از گونه ماهیان دریایی آب های گرم (تکثیر و پرورش لارو کوبیا) است که به صورت تصادفی انتخاب شده است و قطعا فایل اصلی تفاسیر و توضیحاتی جامع تر دارد. بخش هایی که با * شروع می شوند با قسمت هایی قبل و بعد خود تفاوت دارند و ممکن است از یک موضوع و صفحه نباشند.

۵۴۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *