خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت پارک سیتروئن

دانلود پاورپوینت پارک سیتروئن

دانلود پاورپوینت پارک سیتروئن

دانلود پاورپوینت پارک سیتروئن شامل ۲۸ اسلاید می باشد و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

با توجه به نیازروحی و جسمی انسان به پارک و فضای سبز بخصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ، طراحی این فضاهااز اهمیت بالایی برخورداراست. لذا نقد و بررسی نمونه های ساخته شده ومطالعه تاثیر آن بر استفاده کنندگان این فضاها می تواند برای طراح این امکان را فراهم سازد تا در طراحی فضاها اشتباهات موجود را تکرار نکند و از نکات مثبت طرح بهره ببرد. این پارک محصول نهضت مدرنیته است که نگاهی متفاوت به عناصر پارک دارد. بکارگیری مصالح جدید، طرح کاشتی متفاوت وتوجه به پویایی و حرکت در طراحی اجزاء آن از خصوصیات این پارک است.

این پارک یک پارک شهری است بطوری که همه مردم آن را می شناسند، محل قرارگیری آن بسیار خوانا است و دسترسی به آن نیز آسان است، درضمن این پارک جایگزین کارخانه ای شده است که همه پاریسیها آن را می شناختند و وجود بیمارستان که در شکل می بینید در همجواری پارک نیز عاملی است که باعث شده است مردم از وجود این پارک در سطح شهر آگاه شوند و بتوانند رود سن را از زاویه این پارک تماشا کنند.

این پارک محیطی خشک را حاصل نکرده بلکه تنوع دراکثر نقاط آن دیده می شودو بیشترین تنوع در نوع گیاهان این پارک است که در حقیقت الگوی اصلی خود را از باغ لوکزامبورگ گرفته است ولی با نگاهی متفاوت.

وجود کارخانه در زمینهای اطراف تاثیرات بسیاری گذاشته بود و موجب بوجود آمدن کاربریهایی متناسب با کارخانه شده بود بطوریکه در شمال انبار کالاها، در جنوب ایستگاه حمل بار به کشتی ، در شرق خانه های کارگاهی، در غرب رودخانه سن که مرکز تجارت ذغال و مشتقات آن بودکه با انتقال کارخانه کاربری این اراضی نیز حذف شد و مساحت زمین سه برابر گشت و قرار شد یک پارک عظیم با تعدادی دفتر کار و کاربری مسکونی در نظر گرفته شود. در مسابقه ای که برگزار شد دو گروه طراحی این پارک را به عهده گرفتند.

این فایل شامل:

مقدمه

تاریخچه پارک سیتروئن

مشخصات پارک

محل قرار گیری نسبت به رودخانه

مقیاس پارک سیتروئن

فلسفه طراحی پارک سیتروئن

بررسی گیاهان موجود در پارک

عوامل انتخاب پوشش گیاهی پارک

تحلیل پارک سیتروئن

تصاویری از پارک و پلان

۳۲۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *