خانه / دانلود / پاورپوینت برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی

پاورپوینت برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی

برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی

 

برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی

برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی شامل ۹ اسلاید جدول بندی شده برای فضاهای مختلف این مجموعه بوده که در هر اسلاید ریزفضاها و متراژ مورد نیاز هر فضا به صورت کامل نوشته شده است. این فایل معماری به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

هنرهای نمایشی شکلی از هنر است که برخلاف هنرهای ‍پلاستیک هنرمند در آن با استفاده از بدن و فیزیک خود در وهله نخست و سپس بهره‌گیری از امکانات دیگر به خلق هنر خود می‌پردازد. اصطلاح هنرهای نمایشی برای اولین بار در سال ۱۷۱۱ در زبان انگلیسی برای مجموعه‌ای از هنرهای دیداری متکی به بازیگر مورد استفاده قرار گرفت.

اپرا مجموعه‌ای است از هنرهای مختلف: موسیقی، ادبیات، فن بازیگری، طراحی صحنه، دکور و کارگردانی. اپرا از ارزنده‌ترین پدیده‌های جهان موسیقی است. طی چندین قرن اپرا با تحولات فراوان همه گونه رویدادها و سبکهای موسیقی را تجربه کرد و به تکامل رسید.

تئاتردر ساده‌ترین تعریف شکلی از نمایش است که علاوه بر این سه عامل وابسته به عوامل دیگری چون ” محل نمایش، متن نمایشی، زمان اجرا و فرایند تولید تا ارائه دارد” با این تعریف نمایش‌های غیر داستانی در ردیف تئاترها قرار نمی‌گیرند.

تئاتر از کلمه یونانی ” تئاترون ” به معنی تماشاخانه یا محل تماشا گرفته شده است و شامل انواع مختلفی چون ” نمایش زنده با بازیگر، نمایش‌های عروسکی، پانتومیم، تئاتر تلویزیونی، اپرا، باله، نمایش‌های موزیکال، نمایش رادیویی، نمایش‌های آئینی (به شرط داشتن ساختار روایی) و شکل‌های خاصی از نمایش‌های سنتی ملل و اقوام (برای نمونه: نقالی، پرده‌خوانی، نمایشنامه‌خوانی، تخت حوضی، تعزیه درایران) و نمونه‌های متعدد دیگری می‌باشد.

برنامه فیزیکی مرکز هنرهای نمایشی شامل:

  • ریزفضاها و متراژ بخش سینما و تئاتر

  • ریزفضاها و متراژ بخش آمفی تئاتر

  • ریزفضاها و متراژ بخش موسیقی

  • ریزفضاها و متراژ بخش اداری

  • ریزفضاها و متراژ بخش خدماتی (عمومی)

  • ریزفضاها و متراژ بخش کتابخانه

  • ریزفضاها و متراژ بخش نمایشگاه

  • ریزفضاها و متراژ بخش رستوران و بوفه

۲۸۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *