خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) دراکوسیستم های آبی

دانلود پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) دراکوسیستم های آبی

پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی

پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی

پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۲ اسلاید مصور زیبا و مصور و قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

* فرآیندی است که طی آن میزان مواد مغذی به ویژه فسفر و نیتروژن در توده های آبی از سطوح  با مواد مغذی کم (Oligotroph) به سطوح مواد مغذی بالا (Eutroph) افزایش می یابد.  * محل تشکیل پوشش اکسی هیدروکسید آهن و منگنز است که در جذب سطحی  و تراوش فسفر و بسیاری دیگر از فلزات نقش مهمی دارد.(واکنش های اکسیداسیون و احیا)  * تجمع آمونیاک و نیتریت در ستون آب و آزاد شدن بیشتر فسفات از رسوبات دریاچه ، تولید دتریتوس جلبکی بالا و تجزیه هتروتروفیک ، غلظتهای بالای اکسیژن (فوق اشباعیت)

*  مسدود نمودن مسیر نفوذ نور؛تولید مقادیر زیادی دتریتوس آلی؛ایجاد آنوکسی و تولید گازهایی نظیر CH4 و H2S  * افزایش باروری اولیه اغلب مرتبط با غنی شدن سیستم از مواد مغذی است که می تواند یک نتیجه مثبت یوتروفیکاسیون باشد.   *  چون از نظر وضعیت DO و pH و NH3 حالت بهینه را نسبت به شرایط تروفی دیگر دارد.

یوتروفیکاسیون فرآیندی است که در آن سطح تروفی یک سیستم آبی از الیگوتروفیک به یوتروفیک تغییر می یابد.  * التهاب های پوستی، جوش های پوستی، استفراغ، زخمهای دهانی و بروز تب و لرز

 

این فایل شامل :

 

تعریف یوتریفیکیشن

شاخص های بیولوژیکی

علت های یوتریفیکیشن

علل طبیعی

علل انسانی

آثار و پیامدهای یوتروفیکیشن

شکوفایی جلبکی

اثرات شکوفایی جلبکی

رشد گیاهان آبزی (ماکروفیت ها)

راهکار

تغییر در ترکیب و فراوانی گونه ای

 افزایش اختلالات مرتبط با آب

افزایش محصول ماهی

جمع بندی

تصویر

و منابع است.

 

*** قسمت گوشه ای از مطلب ، صرفا قسمت هایی از فایل دانلود پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) دراکوسیستم های آبی است که به صورت تصادفی انتخاب شده است و قطعا فایل اصلی تفاسیر و توضیحاتی جامع تر دارد. بخش هایی که با * شروع می شوند با قسمت های قبل و بعد خود تفاوت دارند و ممکن است از یک موضوع و اسلاید نباشند.

۳۸۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *