خانه / دانلود / پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی

پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی

پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی

 

پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی

پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی شامل ۳۸ اسلاید با فرمت PPT است که به بررسی نقش نیروهای انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی می پردازد. این فایل به صورت اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

در تلاش برای بهبود بهره دهی و کارایی هزینه در کارهای ساختمانی باید این نکته را یادآوری کرد که اساسی ترین عامل در هر کار عمرانی آدم ها هستند. کارگران خسته ای که حوصله ی آن ها سر رفته است و یا نسبت به کارفرما رفتار غیر دوستانه دارند هرگز در سطح کارایی بهینه کار نمی کنند. عوامل انسانی اصلی که باید به آن ها توجه کرد عبارت از شرایط محیطی، شرایط ایمنی، ابزار فعالیت های فیزیکی، ساعات کار و روحیه و انگیزه کارگران است.

در مطالعه رفتار انسان در گروه، یافته های کاربردی علوم رفتاری در مدیریت منابع انسانی متعدد است. نظریه های رفتاری در مطالعه رفتار گروهی تاکید خاصی بر علت شکل گیری گروه، مراحل شکل گیری گروه، نرم یا هنجارهای گروهی، تابعیت گروهی، اندازه و ترکیب اعضای گروه و بالاخره یکپارچگی گروهی دارد که مطالعه انسان در گروه تایید رفتار اقتضایی و موقعیتی او در گروه های متفاوت است.

این منبع (نیروی انسانی) نیاز به انگیزه دارد. انگیزه متفاوت است یک سری انگیزه ها مشترک است. کار باید دارای چه شرایطی باشد تا غنای شغلی ایجاد کند به عبارتی نیل به هدف و احساس موفقیت در کار دست دهد، احساس تشخیص بکند، کارکنان باید مورد اعتنا و اعتبار واقع شوند و احساس رشد در طول مدت کار بکند و همچنین احساس مسئولیت کرده و احساس انجام دادن کار را بنمایند که تمامی موارد فوق در بهره دهی کار تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بر اساس تئوری مزبور انسان در جهت کاهش تنش ها و ارضای خواست های خود وادار به حرکت می شود. ارضای نیازها در او ایجاد انگیزه می کند، عدم ارضای نیازها او را دچار یاس و ناآگاهی می نماید. بسیار متحمل است که اگر انسان به طور مستمر با یاس و ناکامی مواجه گردد به تدریج دچار فرسودگی شده و احیانا به بیماری روحی مبتلا می گردد.

پاورپوینت نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی شامل:

  • نقش عوامل انسانی در پیشرفت پروژه های عمرانی

  • عوامل کاهش کارایی نیروی انسانی

  • عوامل افزایش کارایی نیروی انسانی

  • علوم رفتاری و مدیریت منابع انسانی

  • نقش ارتباطات در کارایی نیروی انسانی

  • موانع برقراری ارتباط در نیروی انسانی

  • نقش انگیزش در کارایی نیروی انسانی

  • نظریه ی رفتاری انگیزش

  • نتیجه گیری

۶۵۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *