خانه / دانلود / پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس

پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس

پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس

پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس شامل ۲۶ اسلاید با فرمت پاورپوینت بوده که به بررسی و تحلیل کامل کارخانه فاگوس اثر والتر گروپیوس و آدولف مایر می پردازد. این فایل معماری به صورت تخصصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

کارخانه فاگوس آخرین کارخانه تولید کفش در آلفلد در لاین، نیدرزاکسون، آلمان، نمونه مهمی از معماری اولیه است. به سفارش مالک کارل بنشایدت که می خواست یک ساختار رادیکال برای بیان گسست شرکت از گذشته باشد، این کارخانه توسط والتر گروپیوس و آدولف مایر طراحی شد. بین سال های ۱۹۱۱ تا ۱۹۱۳ ساخته شد، با افزودن و تزئینات داخلی در ۱۹۲۵ تکمیل شد. کارل بنشاید (یا بنشتید)  (۱۸۵۸-۱۹۴۷) در سال ۱۹۱۰ شرکت فاگوس را تاسیس کرد. سپس کار خود را با آرنولد ریکلی، که طب طبیعی انجام می داد، آغاز کرد و آنجا بود که با کفش های ارتوپدی آشنا شد.

در حین ساخت، گروپیوس و همکارش مایر تحت فشار زیادی بودند تا بتوانند ریتم کار را حفظ کنند. ساخت و ساز در ماه مه ۱۹۱۱ بر اساس برنامه های ورنر آغاز شد و بنشایدت می خواست کارخانه تا زمستان همان سال کار کند. این امر تا حد زیادی به دست آمد و در سال ۱۹۱۲ گروپیوس و مایر در حال طراحی فضای داخلی ساختمان اصلی و ساختمان های فرعی کوچکتر در محل بودند.

پس از جنگ، کار با افزودن ساختمانهای جزئی مانند اقامتگاه دربان و دیوار حصار ادامه یافت. در آن زمان معماران، با همکاری معلمان و دانش آموزان باهاوس، فضای داخلی و مبلمان ساختمان اصلی را طراحی کردند. آنها همچنین برای تبلیغات فاگوس به بنشاید  طراحان مختلف توصیه کردند. از سال ۱۹۲۳ تا ۱۹۲۵، معماران نیز بر روی توسعه جدیدی کار می کردند، اما این هرگز انجام نشد. تنها در سال ۱۹۲۷ بود که بنشایت به گروپیوس نامه نوشت و توضیح داد که به دلیل مشکلات مالی همه فعالیت ها باید تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

ساختمان اصلی در بالای یک زیرزمین پایدار از نظر ساختاری با کلاهک های مسطح ساخته شده است. بتن غیر مسلح (بتن فشرده)، مخلوط با سنگ ریزه برای دیوارهای زیرزمین استفاده شد، ترکیبی ناگوار که قادر به تحمل بارهای فردی بزرگ نیست. از زیرزمین به بالا، ساختمان با آجرکاری ساده با کفهای چوبی تقویت شده بلند شده است. سقف ها با یک قالب قالب بندی شده اند و در قسمت نصب سرویس ها با گچ بری خشن به پایان رسیده اند. کف ها از تخته هایی روی تختخواب های گشاد تشکیل شده است.

برای اولین بار یک نمای کامل از شیشه طراحی شده است. اسکله های نگهدارنده به لایه های باریک آجری تبدیل می شوند. گوشه ها بدون هیچ گونه پشتیبان باقی می مانند و حس بی سابقه ای از باز بودن و تداوم بین داخل و خارج را ایجاد می کنند. بیان سقف مسطح نیز تغییر کرده است. فقط در ساختمان [خانه اشتاینر ، وین] توسط آدولف لوس که یک سال قبل از کارخانه فاگوس انجام شده بود، ما همان احساس را برای مکعب خالص مشاهده کرده ایم. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم ساختمان گروپیوس این است که به لطف وسعت زیاد شیشه های شفاف، جداسازی معمولی سخت بیرونی و داخلی از بین می رود.

پاورپوینت تحلیل و بررسی کارخانه فاگوس شامل:

  • مقدمه

  • معرفی معماری مدرن

  • صاحب کارخانه فاگوس

  • والتر گروپیوس

  • ساخت و ساز

  • تحلیل ساختمان

  • سیستم ساخت و ساز

  • نحوه طراحی

  • تصاویری از فضاهای داخلی کارخانه فاگوس

  • منابع

۶۰۰۰تومان – خرید

درباره ی رضایی

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *