خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت تحلیل باغ نور

دانلود پاورپوینت تحلیل باغ نور

پاورپوینت تحلیل باغ نور

پاورپوینت تحلیل باغ نور شامل ۲۴ اسلاید می باشد و قابل ویرایش است.

از نقطه نظر برنامه ریزی شهری، این پروژه نقشی مفصلی را ایفا میکند، در یک طرف آن یک برنامه شهری که شامل مرکز تجاری، تفریحی، ورزشی، ادارات و فضاهای مسکونی، آن است که ویژگی های یک مجتمع مدرن شهری را دارد و از سوی دیگر، یک باغ است، در بافت مسکونی نسبتا متراکم در شهرداری منطقه ۵، که در حال رفتن به یک نقش به عنوان یک آرام بخش در این منطقه آزاد، از این رو، همزیستی دو ویژگی، جذب و آزاد، ویژگی اصلی برنامه و معماری این پروژه پیدا کردن یک راه حل برای این است. محل سایت پروژه، زمینی به مساحت حدود ۸ هکتار، واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران، آیت الله کاشانی بلوار محدود است. در جنوب (دسترسی) و به سنت الهی در غرب (دسترسی ثانویه) مجاور است.

سمت شمال و شرق این سرزمین را به بلوک های مسکونی و اداره برق منطقه محدود شده است. محور تجاری و اداری این منطقه است که در امتداد بلوار آیت الله کاشانی، خیابان دسترسی به بافت مسکونی اختصاص داده شده است. چشم اندازهای طبیعی، که در سایت دیده شده به کوه های شمال تهران، به نظر می رسد آنچه می تواند از طریق جهات دیگر دیده می شود، محدود به ساختمان های مجاور، که از ارزش معماری است.

هدف اصلی برای برنامه ریزی یک چشم انداز به عنوان آناتومی کلی از پروژه جهت گسترش باغ به پشت بام ساختمان ها به منظور ایجاد ساختار جدایی ناپذیر از جرم و فضا است. به این ترتیب، فضای اختصاص داده شده به باغ ۲۶٪ از سایت محدود نمی شود (آنچه در خلاصه برنامه مسابقه تعریف شده است) و تا حد زیادی گسترش یافته، در حال حاضر که آن را در رابطه با نمای پنجم پوسته است.

این فایل شامل:

معرفی مجموعه باغ نور

دیاگرام سایت مجموعه

دیاگرام سازمان دهی فضایی سایت

آناتومی سایت

کانسپت باغ ایرانی

پروسه تغییر سایت

کانسپت سایت

ایده های طراحی

زائر سرای ساراو نواب

۲۴۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *