خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت بیولوژی صدف آبالون Abalone

دانلود پاورپوینت بیولوژی صدف آبالون Abalone

پاورپوینت بیولوژی صدف آبالون

پاورپوینت بیولوژی صدف آبالون

پاورپوینت بیولوژی صدف آبالون به صورت فایل pptx بوده و شامل ۱۹ اسلاید مصور قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

آبالون یک جانور نرم تن دریایی بزرگ,تک صدفی , وابسته به نرم تنان خاره چسب است که به نام اورمریا  ارشل ( صدف گوش ماهی ) نیز شهرت دارد .
این حلزون های علفخوار دریایی از جنسhALIOTIS میباشند.

بیشترین رشد خود را در عمق ۳ الی  ۱۰ متری  آب دارند  و کمترین رشد آن زمانی اتفاق می افتد که حرارت کمتراز۶ درجه سانتی گراد و در فصل تخم ریزی باشد .

حدود ۱۰۰ گونه از انواع صدف آبالون در سراسر اقیانوس های جهان وجود دارد که اکثرا در اقیانوس های معتدل  جهان  یافت می شود ، که ده گونه آن در حال حاضر دارای ارزش تجاری می باشند که به طور عمده در شرق آسیا ، جنوب استرالیا ، آفریقای جنوبی و آمریکا وجود دارند.

سر در قسمت قدامی بدن قرار دارد که  از دو طرف متقارن می باشد که  شامل دهان ،  ضمائم  و اندام های حسی است. پا در آن در بخش شکمی بدن قرار دارد . پا در این گونه از صدف ها توسعه یافته است  و در آن به موجود اجازه می دهد تا به شدت به سنگ یا دیگر بسترهای سخت بچسبد . پا در آن ارگان خزنده است.

سلول بالغ  ۲۲۰  میکرومتر  قطر دارد. در حالی  که زرده ی آن ۱۸۰ میکرومتر  قطر دارد . غشاء سلولی شفافی اطراف تخم را می گیرد که ضخامت آنرا ۵۰ میکرومتر بیشتر می کند.

فصل تولید مثل و مدت زمان آن متفاوت است با توجه  به گونه ها و همچنین در شرایط محیطی و زیستگاه  مربوطه  متفاوت  است و بهترین  دما برای انجام عملیات تولید مثل و لقاح ۲۰ درجه سانتی گراد میباشد.

 

این فایل شامل :

 

مقدمه

Taxonomy

انواع گونه های آبالون

درجه حرارت

پراکنش

شکل ظاهری

گردش خون

تولید مثل

تخمک

اسپرم

شکارچی های آبالون

و منابع است.

۲۱۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *