خانه / دانلود / پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان

پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان

پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان

پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان شامل ۲۲ اسلاید و قابل ویرایش است.

این فایل کامل ترین برنامه فیزیکی این مجموعه را در اختیار شما قرار می دهد.

گوشه ای از مطلب:

بیمارستان مکانی است برای مراقبت و درمان بیماران که از گروهی پزشک، پرستار، جراحان و متخصصان تشکیل شده است. بیمارستان از معدود طرح هایی است که بیشتر به عملکرد و نوع طراحی معماری آن توجه می شود تا به فرم و زیبایی ساختمان. البته نمی توان این موضوع را نیز در نظر نگرفت که زیبایی خود تاثیری ندارد. برای مثال در طراحی بیمارستان کودکان بایستی به نوعی در طراحی فرم و طراحی فضای داخلی بیشتر از بیمارستان های دیگر توجه و دقت نمود. این خود باعث می شود که کودک بیمار حس بهتری را در فضای بیمارستان داشته باشد.

معمولا پروژه بیمارستان در طراحی معماری ۴ به دانشجویان معماری برای طراحی و اشنایی با نوع عملکرد و ریزفضاها داده می شود. بخش های بیمارستان از (بخش آزمایشگاه، بخش رادیولوژی، بخش زنان و زایمان، ICU، CCU، اورژانس، سردخانه، بخش جراحی و…) تشکیل شده است که بعضا بسته به نوع تخصصی شدن مبحث بیمارستان فضاهای دیگری به این دسته فضاهای اصلی اضافه می شود.

در دسترسی و قرار گیری بخش های بیمارستان چه از لحاظ طبقاتی و چه از لحاظ درجه نزدیکی بخش های به یکدیگر باید دقت کرد. معمولا دسترسی باید ساده و به ریزجزئیات توجه نمود. بخش هایی که ارتباط درجه یک با یکدیگر دارند بایستی در یک سمت و در یک جهت عمودی با یکدیگر قرار گیرند.

ما در این فایل برای شما ریزفضاها و استاندارد ها، به همراه مساحت فضاها را آماده کرده ایم که در زیر عناوین را می توانید مطالعه فرمایید.

این فایل شامل:

دیاگرام ارتباطی

آزمایشگاه

آنژیوگرافی

بانک خون

بخش Post CCU

سردخانه

رختشویخانه

بخش CCU

اتاق ICU

بخش زنان و بخش مردان

بازتوانی

کلینیک

بخش اداری

بخش رادیولوژی

اورژانس

اتاق عمل

جراحی

آزمایشگاه

داروخانه

منابع

۴۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *