خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت آرد کریل

دانلود پاورپوینت آرد کریل

پاورپوینت آرد کریل

پاورپوینت آرد کریل

پاورپوینت آرد کریل به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۴ اسلاید کامل مصور ، دارای جداول و قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

اتولیز یا فساد خودبه خودی کریل خیلی سریع است. بنابراین، کریل تازه به طور گسترده فرآوری می شود. صید تازه می تواند در عرشه کشتی برای حداکثر ۴ ساعت در دمای ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد ذخیره شود. آرد کریل به طور عمده با بخار خشک می شود. اما کریل همچنین هیدرولیز می شود و اسپری- خشک کننده در یک پودر قرمز hygroscopic قرار می گیرد.

آمینواسیدهای پروتئین کریل (جدول ۲۳٫۰۲) مشابه با آرد ماهی است. آمینواسید های ضروری کریل Meganyctiphanes norvegica متعادل هستند و مانند گوشت های مناسبی برای تامین نیازهای ماهی پشت سیاه (Pollachivs virgens) می باشد.

بعد از صید کریل، فلوراید از کفه به گوشت منتقل می شود. ماهیانی که از آرد کریل تغذیه می کنند، به طور چشمگیری باعث افزایش میزان فلوراید در گوشتشان می شود زیرا فلوراید در پوست و اسکلت رسوب کرده در حالیکه فیله عملاً عاری از این ترکیبات می باشد.

تقویت سیستم ایمنی در حیوانات آبزی پرورشی کار مهمی است زیرا بیماریهای باکتریایی و ویروسی خطر مهمی در آبزی پروری هستند. در حالیکه ماهیان هر دو ایمنی ««غیر اختصاصی»» و «« اختصاصی»» را دارند، میگوها فاقد سیستم ایمنی اختصاصی هستند و ظاهراً به طور عمده وابسته به مکانیسم ایمنی غیر اختصاصی برای مقابله با عفونت ها می باشند.

ترکیب یا فرآورده گلوکان از دادن جو ت غوطه ور شده به قزل آلای رنگین کمان نابالغ (Oncorhynchus mykiss) باعث افزایش مکانیسم مقاومت غیر اختصاصی نسبت به بیماری می شود.

 

این فایل شامل :

 

مقدمه در مورد آرد کریل

تولید و فراوری آرد کریل

 ویژگی های شیمیایی،فیزیولوژیکی و دیگر ویژگی ها

جدول ۲۳٫۰۱ ترکیبات شیمیایی آرد کریل (به عنوان غذا)

نمایی از آمینواسیدهای ضروری آرد کریل

ویژگی های فیزیولوژیکی

دیگر ویژگی های کریل

ارزش غذایی ماهیان

ماده محرک ایمنی

تولید

و درمان غوطه وری است.

 

 

۳۹۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *