خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای

دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای

دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای

دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای

دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای شامل ۲۴ اسلاید و به صورت فایل PPT می باشد. این فایل معماری به بررسی دقیق گازهای گلخانه‎ای می‎پردازد که به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه‎ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

جاری شدن سیل، کم شدن آب آشامیدنی و محصولات کشاورزی، تشدید فرسایش خاک ، پیدایش دریاچه های یخی، و از بین رفتن برخی از گونه های گیاهی و جانوری، و مهاجرت برخی از بافتهای جمعیتی نیز از تبعات پدیده گلخانه ای است. بیانیه نشست دانشمندان زمین هشدار داد زمین تا ۴ درجه و در حالت وخیم تر ۶/۴ درجه گرمتر شده و تا سال ۲۰۸۰ ، سه میلیارد و دویست میلیون نفر دچار کم آبی و ۶۰۰ میلیون نفر از قحطی رنج خواهند برد. مطالعات نشان میدهد کشورهای فقیر بۀازای هر نفر سالانه یک تن و کشورهای صنعتی ۲۱/۷ تن گاز کربنیک وارد جو زمین می کنند.

می‌دانیم که کره زمین به طور طبیعی در اثر تابش خورشید گرم می‌شود، اما اینجا منظور از گرم شدن زمین، پدیده دیگری است. این پدیده نسبتاً جدید عبارت است از تغییر دمای زمین در اثر فعالیت های بشری که با تغییرات طبیعی آن فرق دارد. در طول ۱۰۰ سال گذشته، کره زمین به طور غیرطبیعی ٠/۴ درجه سانتیگراد گرم‌تر شده که این موضوع دانشمندان را نگران کرده است. آن ها حدس می‌زنند فعالیت های صنعتی در ایجاد این مشکل بسیار موثر است و به گرم شدن کره زمین کمک می‌کند. منظور از «گرم شدن زمین» افزایش میانگین دمای زمین است. «تغییر آب و هوا» در اثر این افزایش دما به وجود می‌آید. گرم شدن زمین موجب تغییر الگوی بارش، افزایش سطح آب دریاهای آزاد و کاهش سطح آب دریاچه ها و تاثیرات وسیع بر گیاهان، حیات وحش و انسان ها می‌شود.

سازمان ملل می‌گوید که تا سال ۲۰۳۰ برای اینکه افزایش دمای زمین بیش از دو درجه (در مقایسه با شروع انقلاب صنعتی) نباشد، تولید دی اکسید کربن نباید بیش از ۴۲ گیگاتن باشد. سازمان ملل تخمین زده اگر قرار باشد افزایش دما زیر ۱.۵ درجه باقی بماند باید بین ۱۶ تا ۱۹ گیگاتن از تولید فعلی دی اکسید کربن کاسته شود. اگر بخواهیم افزایش دما زیر دو درجه سانتی گراد باشد، باید ۱۱ تا ۱۳ گیگاتن از تولید فعلی دی اکسید کربن کاسته شود. یک گیگاتن دی اکسید کربن تقریبا معادل دی‌اکسید کربنی است که حمل و نقل و رفت آمد (از جمله صنعت هوانوردی) در اتحادیه اروپا در یک سال تولید می‌کند.

موضوع گازهای گلخانه ای و از بین رفتن بسیاری از منابع و به خطر افتادن زمین امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است که در بسیاری از شرایط نیز نمی توان از رخداد آن جلوگیری نمود. امروزه در دنیا کوشش می شود که با اعمال مدیریت صحیح از ایجاد آثاری که باعث به وجود آمدن این مشکلات می شود پیشگیری شود. مدیریت صحیح و کارآمد از مهم ترین شناسه های پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی در شاخه های مختلف علوم می باشد. در این پاورپوینت تنها به بررسی بخشی از مشکلات پیش رو اشاره شده است اما با مدیریت صحیح همین عوامل نیز می توان خسارات وارد شده را تا میزان قابل توجهی کنترل نمود.

دانلود پاورپوینت گازهای گلخانه ای شامل:

  • مقدمه
  • تعریف گازهای گلخانه‎ای
  • گرم شدن زمین
  • انواع گازهای گلخانه‎ای
  • تغییر آب و هوا توسط انسان
  • گرمایش جهانی چیست
  • تاثیر گازهای گلخانه‎ای بر لایه اوزون
  • مهم ترین عوامل تخریب لایه اوزون
  • گازهای گلخانه‎ای و تغییرات آب و هوایی
  • گازهای گلخانه‎ای و اثرات آن بر سلامت انسان
  • تبدیل گازهای گلخانه‎ای به سوخت
  • نتیجه گیری
  • منابع
۵۲۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *