خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت پارادوکس و متافیزیک

دانلود پاورپوینت پارادوکس و متافیزیک

دانلود پاورپوینت پارادوکس و متافیزیک

دانلود پاورپوینت پارادوکس و متافیزیک شامل ۲۰ اسلاید و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

برخورد پارادوکسی و متافیزیکی میتواند منجر به راهبرد های بسیار توانمندی در خلاقیت معماری شود و این در صورتی امکان پذیر است که بپذیریم مفاهیمی چون امروز و فردا متناقض نیستند. واقعیت این است که آنها بیشتر از متضاد بودن، مکمل یکدیگرند. پارادوکس همچنین نوعی خلاف عادت نیز هست، چرا که عموما در تعارض با قاعده و عرفی است که مردم آن را به عنوان حقیقت پذیرفته اند. پارادوکس ابزاری است برای نقد یا نشان دادن بحرانی بودن موضوعی در شرایطی خاص یعنی شرایط گونه ای باشد که نتوان آن نقد را به صورت واضح بیان کرد. عبارت های پارادوکسی اغلب مجموعه ای از ایده های مرتبط با دانش و حقیقیت موجود را آنگونه که به وسیله ی گوینده ی عبارت دیده می شود، گرد هم می آورد.

متافیزیک معماری، هیچ گاه امکان ساخته شدن ندارد. ایده های این راهبرد تحسین برانگیزند و در واقع مقدماتی برای جهت گیری های نو بشمار می آید. افرادی مانند پیتر آیزنمن ، آلدو روسی و زاها حدید تحقیقات زیادی در زمینه ی کشف فضاهای نامحدود در تقابل با فضای محدود و مرتبط با زندگی و مرگ کرده اند، فراتر از مرحله ی تفکر گام برداشته اندو از مسلک متافیزیسین ها خارج شدند.

ما از معمار نمیخواهیم که متافیزیسین شود بلکه همیشه از او میخواهیم که معمار سازنده باشد. ما نیازمند معمارانی هستیم که در قلمرو متافیزیک در سایرعرصه ها به تحقیق بپردازدو فرضیات و نتایج حاصل از تحقیقات خود را در تقابل با محدودیات دنیای واقعی قرار دهد و در نهایت آموخته های خود را به ساختمان تبدیل کند.

این فایل شامل:

چکیده

بدیهی ترین پارادوکس

موزه یهود برلین

معنی پارادوکس

مفاهیم پارادوکس

مفهوم متاقیزیک

ما از معمار چه میخواهیم؟

پارادوکس و متافیزیک در واقعیت

اونامونو و دن کیشوتیسم

دن کیشوتیسم معاصر در معماری

۴۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *