خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران

دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران

دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران

دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران شامل ۳۵ اسلاید و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران سال ۱۳۷۳ کلنگ این مرکز فرهنگی و هنری را در ضلع جنوبی منطقه ۳ (محله سید خندان) زمین زد. کتابخانه و آمفی تئاتر اولین واحد های ساخته شده این مرکز با طراحی مهندس میرحسینی بود. برنامه ها و فعالیتهای متنوع و متعدد فرهنگسرای ارسباران در حوزههای ملی (محلهای، منطقهای، فرا منطقهای) و بین المللی از طریق کانونهایش نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبی و معماری همراه با واحدهای روابط عمومی، آموزش، امور اجتماعی و مذهبی، کتابخانهی تخصصی، نگارخانه و … به شهروندان تهرانی خدمترسانی میکند.

کتابخانه ی تخصصی ارسباران با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع، دارای سالن قرائت برای خانمها و آقایان و با مخزنی قریب به ۱۷۰۰۰ جلد کتاب به زبانهای فارسی و لاتین، در زمینههای متنوع هنری (معماری، نقاشی، گرافیک، سینما، تئاتر، مجسمهسازی، سفالگری و …)، ادبیات، تاریخ، روانشناسی و … فعالیت می کند همچنین نشریات مختلف فرهنگی و هنری در اختیار اعضا قرار دارد. و راهاندازی” بانک موسیقی چند رسانهای فرهنگسرای ارسباران “اقدامات در حال اجرا است.

سالن« هنر و تجربه » فرهنگسرای ارسباران با هدف برپایی کارگاههای تخصصی هنر، اجرای نمایش و موسیقی تجربی، نمایش فیلم، برپایی همایشها و نشستهای اختصاصی به ظرفیت ۴۵ نفر فعال و از امکاناتی مناسب برخوردار است. برگزاری کلاسهای متنوع در رشته های هنرهای سنتی ایران، طراحی، نقاشی، هنر های تجسمی،خوشنویسی، موسیقی، سینما، نمایش، ورزش، ادبی، قرآنی، تذهیب، سفال و معرق از فعالیتهای واحد آموزش این فرهنگسرا میباشد.

دوره های آموزشی در زمینههای تخصصی و فوق تخصصی هنر طرح ریزی و به صورت فصلی برگزار میکند. همچنین سالانه در کنار برپایی دو نمایشگاه از آثار هنرمندان رشتههای مختلف حوزهی هنرهای تجسمی و چندین کنسرت آموزشی از هنرجویان رشته موسیقی، کارگاههای آموزش متعددی را نیز برگزار میکند.

دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران شامل:

موقعیت فرهنگسرا در تهران

معرفی فرهنگسرای ارسباران

فعالیت های فرهنگسرای ارسباران

امکانات فرهنگسرا

خدمات فرهنگسرا

تصاویری از فضاهای داخلی فرهنگسرا

نقشه های فرهنگسرا به طور کامل

تصویری از اسلایدهای پروژه:

دانلود پاورپوینت فرهنگسرای ارسباران

۵۱۰۰تومان – خرید

درباره ی رضایی

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *