خانه / دانلود / دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی

دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی

دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی

 

دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی

دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی شامل یک فایل اتوکد است که حاوی پلان مجموعه می باشد. همینطور این فایل معماری شامل پنج رندر سه بعدی از جهات مختلف طراحی است.

پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت از جمله مود توجه ترین مکان هایی هستند که باید در طراحی شهری مورد توجه واقع باشند و برنامه ها و زیر ساخت های مناسبی برای این مکان در نظر گرفته شود تا در یهترین موقعیت و بهترین ارائه خدمات این مکان ها به وجود آیند که در طراحی این مکان ها باید مواردی را در نظر داشت برای مثال فاصله جایگاه های سوخت گیری از یکدیگر و حتی قرار گیری آنها در کدام منطقه شهری یکی از مهم ترین عواملی می باشد که در این رابطه مورد توجه می باشد و باید با توجه به این موارد این فضا را طراحی نمایند.

جایگاه های سوخت در مناطقی با تردد و عبور و مرور زیاد در تعداد زیادی وجود دارند و با فواصل مشخص در ورودی و خروجی شهر ها و همچنین مکان های مرکزی شهری قرار دارند تا امکان دسترسی از هر سو از فضای شهری به این جایگاه ها وجود داشته باشد. در طراحی پمپ بنزین ها باید امکان ورود و خروج مناسب خودرو ها به وجود آید و همچنین مسیری برای در انتظار ماندن خودرو ها برای رسیدن به جایگاه اصلی تعبیه شود.

دانلود پلان پمپ بنزین به همراه تصاویر سه بعدی شامل:

  • پلان اتوکدی قابل ویرایش

  • پنج تصویر از جهات مختلف

۷۲۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *