خانه / دانلود / پاورپوینت معماری کشور هند

پاورپوینت معماری کشور هند

پاورپوینت معماری کشور هند

پاورپوینت معماری کشور هند شامل ۳۹ اسلاید در قالب پاورپوینت می باشد .

گوشه ای از مطالب :

شبه قاره هند سرزمینی است با تمدنی بسیار قدیمی و هنری بسیار غنی که به سرزمین عجایب معروف است. این هنر تمدن همزمان با تمدن های مصری، سومری، آشوری، کلدانی، ایرانی، یونانی ایجاد گردیده است که در بعضی از شاخه ها نیز وجوه مشترکی با این تمدن ها نیز داشته و از هزاره سوم قبل از میلاد قابل بررسی می باشد.

این تمدن، بیشتر در اطراف بخش علیای دره سند مربوط به سه هزار سال پیش از میلاد متمرکز بوده و مناطق موهنجودارو و هاراپا در پاکستان امروزی از مناطق اصلی گسترش این فرهنگ بودند. اخیراً هم مراکز مهم دیگری در این فرهنگ در کالیبانگان واقع در هند و نزدیکی کراچی در پاکستان دیده شده است.

در کاوشهای بومی نام برده تمدنهایی بسیار عظیم و خوش ساخت را شاهد هستیم. معماری پیشرفته ، تندیسهایی زیبا ، مهرهایی حکاکی شده وجواهراتی زیبا وکتابی به نام ریگ ودا معروف به انجیل هند مربوط به۱۰۰۰ سال ق.م. اطلاعات بسیار خوبی را به محقق معرفی می نماید. یکی از منحصر ترین انواع معماری، حفر معابد بزرگ در دل سنگهای یک پارچه است.

نخستین فرهنگ بزرگ هند، در هزارۀ سوم پیش از میلاد، در اطراف بخش علیای درۀ سند متمرکز شده بود.شهر های باستانی موهنجودارو و هاراپا در پاکستان امروزی، از مناطق اصلی گسترش این فرهنگ بود. هنر هند تا ورود اقوام آریایی به آن سرزمین به صورت ممتد ادامه داشت و در زمینه های گوناگون، پیشرفت قابل توجهی نموده بودند، هجوم های آریائیان را که در حدود ۱۸۰۰ سال پیش از میلاد آغاز شد می توان علت بروز گسست در هنرهندی دانست.

گوشه ای از اسلاید ها :

پاورپوینت بررسی معماری کشور هند

پاورپوینت بررسی معماری کشور هند

این فایل شامل :

معرفی کشور هند

تمدن هند

بررسی شهر باستانی موهنجودارو

ظهور آیین بودا در هند و تاثیر آن بر معماری

معماری عصربودایی

استوپا

معابد غاری

معماری معابد هندو

ورود دین اسلام به هند و تاثیر آن بر معماری

معماری بعد از اسلام هند

مسجد پادشاهی

قلعه قرمز

تاج محل

۵۰۰۰تومان – خرید

درباره ی amirhossein

مهندس معماری طراحی داخلی و طراح نما

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *