خانه / دانلود / پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

 

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل شامل ۲۱ اسلاید می باشد که توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها ترجمه و تدوین شده است. این فایل معماری به بررسی بخش های مختلف بنا پرداخته است و قابل ویرایش می باشد.

گوشه ای از توضیحات:

به مناسبت دوازدهمین سالگرد انقلاب فرانسه، رئیس جمهور وقت فرانسه، فرانسوا میتراند، در سال ۱۹۸۳ یک رقابت جهانی را برای طاحی یک خانه اپرا جدید برای پاریس، خانه اپرا باستیل برگزار کرد. این پروژه قرار بود که در پلازا دل و در چارچوب بنای تاریخی ” ستون جولای” به همین نام واقع شود.  تا آن زمان در پایتخت فرانسه، اجراهای هنری در یک ساختمان طراحی شده به سبک قرن نوزدهم در منطقه ۹ پاریس، به نام “کاخ گارنیه” یا “اپرای پاریس” اجرا می‎شد.

از سال ۱۸۷۵ که این ساختمان افتتاح شده، اپرا-آکادمی ملی موسیقی نامیده می‎شد. تا اینکه در سال ۱۹۸۹، اپرای پاریس به یک ساختمان جدید در منطقه باستیل نقل مکان کرد. علی رغم این انتقال، ساختمان هنوز به نام کاخ گارنیه اپرای پاریس شناخته می‎شود و هر دو ساختمان مکمل یکدیگر هستند. از میان ۷۴۴ پروژه ارسالی، پیش نویس و طرح اولیه ارائه شده توسط معمار “کارلوس اوت”، به دلیل عملکرد خاص پروژه علاوه بر سبک زندگی جدید پیشنهادی آن در محله باستیل برنده رقابت شد.

به دلیل استقبال چشمگیر اپرا توسط مردم، کاخ گارنیه برای اینکار کافی نبود. این ساختمان، اولین بنای کشور فرانسه بود که به وقایع هنری اختصاص یافته بود. همین موضوع رئیس جمهور وقت فرانسه را قانع کرد تا پروژه‎ای برای ساخت یک فضای جدید راه اندازی کند که اپرا و سایر هنرهای کلاسیک را ساماندهی کند. در عین حال یک فضای مدرن نه تنها از لحاظ معماری بلکه از لحاظ تکنولوژیکی نیز بنا کند. این ساختمان از لحاظ کیفیت صدا، نور و تمامی امکانات موجود برای اجراهایی از این جنس را در خود دارد.

ساختمان همچنین دارای کارگاه‎های آموزشی و استودیوهایی که برای آزمایش هر دو ساختمان باستیل و گارنیه استفاده می‌‎شوند. ساختمان باستیل عمدتا برای اپراهای مقیاس بزرگ و اجرای باله استفاده می‌شود. و ساختمان گارنیه برای اجراهای تک نوازی و مجالس موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معماری این بنا با نمای شفاف و استفاده از مصالح یکسان در داخل و خارج بنا، به ویژه بتن تقویت شده، شیشه، گرانیت، آلومینیوم، سنگ و مرمر شناخته شده است. در ساخت و تزئین سالن اصلی، از گرانیت آبی لانلین از بریتانیا، چوب درخت گلابی چین و سقف شیشه‎‌ای استفاده شده است.

تصاویری از اسلایدها:

 

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

 

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل

 

پاورپوینت تحلیل خانه اپرای باستیل شامل:

  • معرفی پروژه

  • مقدمه و معرفی پروژه

  • مکان پروژه

  • کانسپت پروژه

  • فضاهای مختلف پروژه

  • سالن اصلی بنا

  • صحنه نمایش

  • سایر سالن ها

  • سالن چند منظوره

  • سالن آمفی تئاتر

  • مصالح به کار رفته

  • سایت پلان بنا

۵۷۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *