خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت اویستر

دانلود پاورپوینت اویستر

پاورپوینت اویستر

پاورپوینت اویستر

پاورپوینت اویستر به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۱ اسلاید قابل ویرایش و مصور است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

نام oyster برای چندین گروه مختلف از نرمتنان دوکفه ای استفاده می شود که اکثرا در محیط های دریایی و یا آب های لب شور زیست می کنند. اویستر شامل بدنی نرم محصورشده در دوکفه سخت است . تقریبا دوسوم مسافت کفه ها، ماهیچه های نزدیک کننده adductor muscle هستند که کفه ها را به همدیگر متصل می کنند. این ماهیچه سفیدتر و کمی سفت تر از سایر قسمت هاست.

دو کفه صدف در اندازه و شکل کمی متفاوت هستند، کفه سمت چپ کمی محدب و کفه راست کاملا عمیق و فنجان شکل است .با کفه سمت چپ خود بر روی بستر قرار می گیرد، ومحکم به آن وصل می شوند.

اویسترها فیلترفیدر هستند ، آنها از گونه های مختلفی از فیتوپلانکتون (جلبک های ریز) ، باکتری ، لارو بی مهرگان ، دتریتوس و ویروس موجود در ستون آب استفاده می کنند اما جلبک های ریز طلایی قهوه ای و دیاتومها را به دلیل اندازه آنها، قابلیت هضم و ارزش تغذیه ای ترجیح می دهند.

عبور ذرات از طریق سیستم گوارش بسیار سریع است. حمل و نقل ذرات غذا بوسیله palps ها ممکن است کمتر از پنج ثانیه باشد. مواد غذایی ممکن است در ۴۰ ثانیه به معده برسند و در کمتر از ۱۶ دقیقه به مدفوع تبدیل می شوند. همچنین تنفس در اویستر مانند ماهیان است. از آبشش ها و جبه خود استفاده می کنند . جبه دارای رگ خونی فراوان و ظریفی است که اکسیژن آب را گرفته و سپس دی اکسید کربن تولیدی را خارج می کند.

 

فایل پاورپوینت اویستر ( oyster  ) شامل :

 

مقدمه

تاکسونومی

انواع رایج اویستر

زیستگاه

آناتومی

شرح پوسته

تغذیه

سیستم گوارش

سیستم گردش خون

سیستم تنفس

چرخه زندگی

واقعیت ریف

دلایل کاهش اویستر

اکسیژن

دما

PH

و شوری است.

۳۷۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *