خانه / دانلود / پاورپوینت اقلیم رشت

پاورپوینت اقلیم رشت

پاورپوینت اقلیم رشت

پاورپوینت اقلیم رشت شامل ۲۸ اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطلب:

شهر رشت قدیم که در ناحیه‏ی مرکزی دشت گیلان بوده،سابقأ از شمال به دریای خزر و تالاب انزلی،از سمت غرب به تولم و فومن،از سمت جنوب به شفت و کهدم و از سمت شرق به رودخانه‏ی سفیدرود و کوچصفهان محدود می‏شد.امروزه این شهر از سمت شمال به بخش خمام،از سمت جنوب به دهستان لاکان،از سمت غرب به صومعه سرا و از سمت شرق به کوچصفهان محدود می‏باشد.این شهر که بزرگترین شهر سواحل شمالی ایران می باشد،در حاشیه‏ی غربی دلتای سفیدرود آرمیده است. شهرستان رشت با توجه به شرایط جغرافیایی،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی- اداری دارای ویژگیهای مهمی است.

این بادها هوای مرطوب دریا را به سوی جلگه گیلان می‌رانند و بر اثر برخورد این توده‌های هوایی با توده‌های هوای مرطوبی که از سوی دریای مدیترانه به سوی دریای خزر می‌آیند، بارندگی‌های فراوان و طولانی رخ می‌دهد. بیشترین میزان بارش در این استان به ترتیب در فصل پاییز، زمستان، تابستان و بهار رخ می‌دهد. کم‌باران‌ترین ماه در استان گیلان تیرماه می‌باشد اما بارندگی زیاد در شهریور ماه سبب شده است که میانگین بارش فصل تابستان نسبت به بهار بیشتر شده و در نتیجه بهار کم‌باران‌ترین فصل استان شناخته شود. پراکندگی بارش نیز در نقاط مختلف استان یکسان نیست. بالاترین مقدار بارش در طول دوره آماری مربوط به ایستگاه انزلی است و به طرف غرب و شرق استان و همچنین از شمال به جنوب از مقدار بارش کاسته می‌شود.

این فایل شامل:

موقعیت جغرافیایی رشت

ویژگی های اقلیمی رشت

جدول زیست اقلیمی ساختمانی رشت

مشخصات اقلیمی رشت

جهت ساختمان با توجه به اقلیم رشت

تابش آفتاب در رشت

بادهای رشت

نمودار جهت و سرعت باد در رشت

وضعیت توپوگرافی رشت

پوشش گیاهی گیلان

پوشش گیاهی رشت

مراتع استان گیلان

ویژگی های جمعیتی گیلان

ویژگی جمعیتی رشت

منابع

۴۶۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *