خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت شهر برلین

دانلود پاورپوینت شهر برلین

دانلود پاورپوینت شهر برلین

دانلود پاورپوینت شهر برلین شامل ۲۷ اسلاید و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

برلین، بزرگ‌ترین و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است .جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر، برلین را به عنوان یکی از مراکز فرهنگی جهان تبدیل کرده است. برلین در سده ۱۸ میلادی، به عنوان پایتخت پروس، قلب روشنگری بود. امروز نیز برلین، یکی از شهرهای مهم اروپاست.

بسیاری از رویدادهای تاریخی آلمان در این شهر رخ کرده‌اند: پس از دوران نازی‌ها و پایان یافتن جنگ دوم جهانی، این خطه بین چهار قدرت بزرگ جهان، آمریکا، فرانسه، بریتانیا و اتحاد جماهیر شوروی تقسیم شد. در سال ۱۹۶۱ سرانجام جدایی دو بخش از آلمان با ساختن دیوار در برلین قطعی شد. تا ۹ نوامبر سال ۱۹۸۹، تا زمان به‌وقوع پیوستن انقلاب صلح‌آمیز مردم آلمان شرقی، این دیوار هم‌چنان برقرار بود. یک سال پس از آن، دو آلمان رسماً متحد شدند

برلین غربی یک برون‌بوم سیاسی درون آلمان شرقی بود که بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۹۰ وجود داشت. این منطقه شامل مناطق غربی برلین بود که با برلین شرقی و بخش‌هایی از آلمان شرقی مرزبندی شده بود. برلین از زمان محاصره در سال ۱۹۴۸ موقعیت عجیبی یافت، در حالی که برلین شرقی در سال ۱۹۴۹ پایتخت آلمان شرقی اعلام شد، غرب موقعیت برلین غربی را مانند جزیره‌ای در محاصره دشمن حفظ کرد.

متحدان غربی(ایالات متحده، بریتانیای کبیر و فرانسه) هرگز حاکمیت آلمان شرقی بر برلین شرقی را به رسمیت نشناختند. پروتکل رسمی متفقین تنها حاکمیت اتحاد شوروی در برلین شرقی را به رسمیت می‌شناخت. در واقع و در عمل این سه کشور همواره به حضور ارتش ملی خلق (ارتش آلمان شرقی) در برلین شرقی اعتراض داشتند، به خصوص وقتی رژه‌های نظامی در این شهر برگزار می‌شد. با این حال و علی‌رغم همهٔ این‌ها هر سه این کشورها به آرامی و در دههٔ ۷۰ سفارت‌های خود را در برلین شرقی تأسیس کردند.

این فایل شامل:

مقدمه

تاریخچه

آب و هوا

زبان

شهری تاریخی

اقتصاد

جغرافیا

برلین غربی

برلین شرقی

فرهنگ

سطح امنیت

منابع

۷۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *