خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت انواع ادوات صید بومی در استان بوشهر (همراه با اصطلاحات محلی)

دانلود پاورپوینت انواع ادوات صید بومی در استان بوشهر (همراه با اصطلاحات محلی)

ماهی کپور نقره ای ( فیتوفاگ )

پاورپوینت انواع ادوات صید بومی در استان بوشهر

پاورپوینت انواع ادوات صید بومی در استان بوشهر به صورت فایل pptx بوده و شامل ۲۰ اسلاید جامع و کامل و مصور قابل ویرایش است.

 

گوشه ای از مطلب :

 

قلاب ها دارای درجه بندی است که در مورد قلاب ساده از درجه ۲۰ شروع شده که برای صید ماهیانی کوچک مثل ماهی موتو و حشینه تا درجه ۰۸که برای صید ماهیان مثل کوسه ماهیان و تن ماهیان استفاده می شود.

در این روش از سه قلاب استفاده می شود که با همدیگر زاویه ۱۲۰ درجه دارند. قلاب را درون آب انداخته ، زمانی که ماهی در نزدیکی آن شنا می کند فرد صیاد به سرعت خیط را کشیده و قلاب در قسمتی از بدن ماهی گیر می کند.

ازجمله بی مهرگانی است که به عنوان طعمه زنده برای قلاب استفاده می شود.دارای یک پوشش استوانه ای سخت از جنس کلسیم است که طول آن به ندرت از۹سانتی متر تجاوز می کند.

روش دیگری برای صید آن که بیشتر در بندرعباس رواج دارد به این طریق است که در تونل آن خاک خشک کرده سپس بابیل تونل کرنجال را خراب کرده و رد خاک خشک را می گیرند تا به کرنجال برسند.

از تور های چشم ریز ابریشمی ساخته شده و برای اینکه حالت ایستاده در آب داشته باشد از چوب های بامبو(فریز) در بین تور ها به نحوی که دو چوب در دو انتهای آن قرار گیرد وهمچنین در قسمت زیرین تور از وزنه استفاده می شود.

تفاوت دیگر سکار با آلچ این است که در سکار باید در جزر بعدی ماهیان را استخراج کرد ولی درآلچ می توان در روز بعد ماهیان را استخراج کرد.

 

این فایل شامل :

 

مقدمه

آشنایی با ادوات صید در بوشهر

خیط و قلاب

صید ملالیکس

صید انواع خرچنگ ها به منظور طعمه

آش پالا یا مشقل

کاسه

فنس ها ومحیط محصور

سکار

آلچ

زروک

و منابع است.

 

۳۹۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *